4 Ağustos 2010 Çarşamba

Olsa keşke

Hayatta her başım sıkıştığında başvurabileceğim, ne zaman sorularımın cevaplarına dair hiçbir bilgim veya fikrim olmasa bana kopya verebilecek bir kitap ya da bir kılavuz olsun istiyorum.


Bir şeylerden anlam çıkarmaya çalışarak yaşamak yoruyor, beceremiyorum.


Kullanma kılavuzu hoş bir tabir olmaz ama hani şöyle nerede ne yapacağım konusunda en azından ipuçları verebilecek bir şeye ihtiyacım var.


Halbuki biraz daha basit olsa insanlar, biraz daha açık. Söyleseler dertleri her neyse. Yanlış anlamlar çıkarmaktan bıktım. 


Nasıl becereyim hiçbir şey söylemezken derdinin ne olduğunu bilmeyi? 


Uffff.


Sıkıldım bak.

1 kişi de demiş ki:

Unicorn dedi ki...

keşke...keşke öyle bi kılavuz olsa.herşeyi anlamaya çalışmak bi yandan da anlaşılmak istenmek gerçekten çook yorucuu

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?