29 Ağustos 2010 Pazar

İyi ki doğmuş Serkan!




Sene 1997, kelimenin tam anlamıyla bacak kadar çocuğum! (yaş 9) Televizyonda şarkı söyleyen bir adam...


O adamın hayatımın sonraki 13 senesinin belki de en büyük parçası olacağını bilmiyorum o gün. O gün bilmediğim başka şeyler de var. Mesela o adamın seneler sonra benim için "kötü adam" olacağı... Mesela o adamın hayatıma bir kısmı çok şahane bir kısmı hakkında konuşmaya dahi gerek olmayan bir dünya insan katacağı...


Hakkında konuşmaya değmeyecek kısmı attık kenara. Bugünkü konumuz şahane olan kısım :)


Bu kadar övgü yeter :P Aslında yetmez de konuya giriş yapmalıyım. Bugün o adam sayesinde tanıdığım ve çok sevdiğim insanlar içinde en önemlilerinden birinin doğum günü.


Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim: "İyi ki doğdun sRkn!"


Neden şahane dedim? Çünkü sRkn sahip olabileceğiniz en şahane dost modeli! Gitmesek de görmesek de o öyle :) (evet, uzun zamandır görüşemiyoruz)


Hayatım boyunca yanımda olmasını istediğim ve yanımda olacağına inandığım 3-5 kişiden biri sRkn. Çünkü sRkn'a güvenebiliyorum, çünkü ne zaman ihtiyacım olsa sRkn yanımda olur biliyorum, çünkü başkalarının canını sıkan şeyleri dinlemeyi sevmesem de anlatan sRkn olunca hepsini dinliyorum, çünkü normalde gıcık biri olsam da malum grubumuzlayken hiç sıkılmıyorum. Etrafımdakilerin benim gibi olduğunu, ne dediğimi anladıklarını bilmek ve ne dediklerini anlamak çok güzel bir his!


İşin bir de kötü tarafı var tabi. Kendini bu kadar ait hissettiğin bir arkadaş grubun varsa başka insanlarla birlikte olmaktan keyif olma şansın kalmıyor :)


Aslında benim arkadaşımın ne kadar süper bir insan olduğunu herkese duyurmama da gerek yok belki di mi :) O beni biliyor, ben onu biliyorum, sanırım bu kafi...


Doğum günlerini bir yönüyle de sevmiyorum. Hâlâ aynı yerde sayıkladığımı fark ediyorum öyle günlerde. Ama olsun, belki bir dahaki doğum gününe kadar her şey şahane olur!


İyi ki doğdun!
İyi ki bu saçma sapan hayat yollarımızı kesiştirmiş zamanın birinde!
İyi ki o hiç atlatamayacağımı sandığım zamanlarda yanımda olmuşsun!
Ortaköy ve Taksim'deki o depresif saatlerle dolu şahane geceyi, kaldırıma oturup okuduğumuz şiirleri, sabah ettiğimiz korkunç kahvaltıyı falan bu defa hatırlatmıyorum :P


Seneler sonra yine yanyana olacağımızı biliyorum. Blog yazmaya devam ettikçe "29 Ağustos"ların konusu sen olacaksın onu da biliyorum :) Hayatın bize neler getireceğini bilmiyorum ama güzel şeyler hak ettiğimizi düşünüyorum ve bir gün o güzel şeylerin bizim olacağını hissediyorum!


Doğum günün kutlu olsun hajım.
"İyi ki varsın" diyebildiğim ya da bunu söylediğimde sesimi duyurabildiğim az kişi kaldı biliyorsun, hazır bunu söyleyebileceğim ve beni duyduğunu bildiğim biri varken söyleyeyim: "İyi ki varsın, iyi ki..."


Nice mutlu yıllara :)


(Bir de "çocuklarımın dayısı" olacağını söyleyecektim sanırım her doğum gününde, onu da hatırlatayım :))) )


Merak edecek olanlar için:
Geçen yıl: http://slnnn.blogspot.com/2009/08/22-sene-once-bugun.html
Ondan önceki yıl: http://slnnn.blogspot.com/2008/08/iyi-ki-doooooduuuuuun-srknnnnnnnn.html

6 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

saol hajım çok mutlu ettin beni , bu hayatta karşıma çıkan en güzel şeylerden biri sensin.
hatırlanmak güzel şey,birisinin sana değer vermesi ne kadar görüşemesen de ihtiyacın olduğunda yanında olacak birisi...
lafı uzatmaya gerek yok beraber olamasak bile biliyorum biz hep beraberiz.
sağoL.
sRknnn

Sittirella dedi ki...

Var ekleyeceğim bir şey:

İyi ki doğmuş sRkn :)
En mutlusundan olsun yeni yaşı.
Ölene dek sürsün dostluğunuz.
Ve lafta kalmasın, olsun bi'gün çocuklarının dayısı.
Az kafiyeli oldu gibime geldi ama böyle kalsın.
Budur ekleyeceğim.

!reDanDark! dedi ki...

ASlinda en değerli dostlar hep "Gitmesek de görmesek de.." kıvamında olanlar değil mi??
O zaman sRkn hep iyiki doğsun,dostluğunuz hep daim olsun.. :)

sRkn dedi ki...

@sittirella

güzel dileklerin için teşekkür ederim,çok naziksin.

sRkn dedi ki...

@!reDanDark!.
teşekkürler.

Selin dedi ki...

@ sRkn

:))

@Sittirella

Teşekkürler :))

@ !reDanDark!

Teşekkürler :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?