12 Ağustos 2010 Perşembe

Ruhun gıdasıydı hani?



Tatil yapılan yerleri ya da eğlence mekanlarını neden sevmediğimi soracak olursanız cevabım basit: MÜZİK

"Eğlenmek isteyen her insan pop müzik sever, biz bu müziği çalalım, herkes eğlenir" diye düşünülmesinin altındaki mantık nedir hiçbir fikrim yok. Ama bir haftadır gerçek bir işkence çekiyorum.

1 haftada en çok tiksindiğin şarkı nedir derseniz kesinlikle Alain Delon'lu olan derim. Alain Delon'a gidip "Üzülme dayı, herkesin başına gelir böyle şeyler" demek istiyorum şiddetle. Sanki adam "Neden beeeeen" diye ağlıyormuş gibi hissediyorum. İleride psikopat bakışlı bir sevdiceğim olursa (sevdiceğim kelimesine çok gülüyorum ben, çok sevimli) ona yapacağım şarkı şimdiden hazır:

"Jack Torrance'ım benim"

Aslında diğer şarkının mantığına göre benimkinin ismi "Jack Nicholson'ım benim" olmalı ya neyse.

İkinci sırada bir şarkı yok, bir grup şarkı var. "Hande Yener ve tüm şarkıları". Güneşin altında yatmaktan beyni sulanmış bir grup insanız diye bunca işkenceyi çekmeyi hak ettiğimizi sanmıyorum. Gün boyu aynı şarkılar çalınır mı, ayıptır!

Üçüncü sırada Serdar Ortaç'ın "Ç"oştuğu şarkı var. Böyle bir liste Serdarsız olur mu hiç? Bu adam benim mucizelere inanma sebebim! Bu kadar antipatik bir insan, bu kadar kötü bir ses, bu kadar kötü şarkı sözleri ve mevcut olan yalnızca 7 notaya rağmen bu kadar para kazanıyorsa bu işten ve bu kadar insan bu adamı dinliyorsa gerçekten "mucize" diye bir şey var demektir. "Çoşmak", "Çoşku", "Çoşkun" diye yazanlara sinir olurken böyle söyleyen birini de buldum, mutsuzum, huzursuzum. (Coşmak yahu o, "ç"oşmak nedir?)

Dördüncü sırayı Gökhan Özen'e veriyorum. "İstanbul'da hava erken" ve "İstanbul'da haberken" cümlelerinin mantıksız gelmesi üzerine google'dan arayıp "İstanbul daha erken" dediğini öğrendim. "İstanbulda haerken" dersen ben de yanlış anlarım tabi dostum!

Beşinci sıradaki şarkının sözlerini hatırladığım kadarıyla google'da arayınca "Emir" ismine ulaştım. Şarkının ismi "Eline düştüm"müş. "Aaaağaaaah"lar arasına dizilmiş alakasız cümleler barındırıyor kendisi ve ben o "Aaaağaaaaah"ları her duyduğumda daralıyorum.

Son sırada Soner bir şey var, "Yana yana ben yandıııığııııım" dediği şarkıyla. Kimdir ne iş yapar bilmiyorum ama bu sesle ünlü olduysa alkışlar onun için geliyor.

Son günlerim tamamen bu şarkılarla dolu geçtiğinden ve zerre kadar hoşlanmadığım bir tarz olduğundan fenalık geçirdim. Anlıyorum, çoğunluk bunları seviyor ama toplamda 10 tane şarkının 24 saat boyunca aralıksız çalınmasına bir insan nasıl tahammül edebilir işte onu anlamıyorum. Tamam, madem insanlar bunları seviyor sen yine bu adamları çal, ama en azından her şarkıyı birer kez çal. 300 kez değil. Uffffffff.

10 kişi de demiş ki:

Porti dedi ki...

ben göremedim nerede demet akalın aaaa oldu mu hiç :D:D
Ya da tarkansız bi top 10

Selin dedi ki...

İnanır mısın ikisinin sesini hiç duymadım :D eskisi gibi popüler değiller sanırım :)) hep bu bahsettiğim şarkılar çalıyor her yerde.

yoksa demet akalın kesinlikle 1 numaram olurdu :D

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Aynı şarkıları dinleyip saatlerce kopma modunda olanları anlamıyorum zaten
eminim aynı insanlar aynı şarkılarda defaalrca kopuyrdr (:
Olan senin gibilere oluyor bu arada işte

melankolikdeli dedi ki...

artık adın gibi biliyorsun, serdar ortaç benim sinirlerimi 'ç'oşturuyor.

bir de emir'in şarkısının melodisi güzel ama be :p

Finduilas dedi ki...

Sevmesen de bir süre sonra kendi kendine şarkıyı mırıldanıyorsun (ben öyleyim en azından) beyne işliyor böyle böyle. ALLAHIM.

sRkn dedi ki...

o soner abiye bitiyorum.
btün yaz onu dinlemek zorunda kaldım.
kendi deyimiyle cağnığma cüğerüme hükmediveriyür.
tam dediğin gibi üç tane şarkı var arka arkaya bütün gün çalıyorlar.
aslında en temizi mp3 ama o zaman da yanındakilerle sohbet edemiyorsun.
sakal bıyık olayı :)

Selin dedi ki...

@ cips yiyemeyen kız

Hiç acımaları yok ya :(

Selin dedi ki...

@ melankolikdeli

Yok abi, pop müzik icra eden bütün güzel insanlar bana uzak Allah'a yakın olsunlar, istemiyorum hiçbirini çevremde :D

Selin dedi ki...

@ Finduilas

Sabah uyandığımda "Alen delonum binim nassı da kısılıyoo" diye mırıldanmış olabilirim, evet :-/ (aynen böyle söylemiyor mu?)

Selin dedi ki...

@ sRkn

Telefonumu almayı unutmasam ben bu işkenceye katlanır mıydım hiç :P Mutlaka sohbet etmem gereken bir ortamda değildim diyeyim ben, sen anla :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?