17 Ağustos 2010 Salı

Sürpriz?




Hayatın sürprizlerle dolu olduğuna ve her an her şey olabileceğine fazlasıyla inanmıştım bir dönem. Tam da o dönem durmadan şaşırtıyordu hayat beni. Hayal dahi edemeyeceğim güzellikte şeyler karşıma çıkıyordu.


Sonra bir gün inanmayı bıraktım. Benim abarttığımı düşündüm. Fazlaca anlam yüklüyordum belki olana bitene. Neden bilmiyorum, hayatın o sürprizlerle dolu yüzü de benden uzaklaştı. Beklediğim durumlar, beklediğim sonlar, beklediğim tatsızlıklar...


Hani diyorum, yeniden başlasan artık düzelmeye, şaşırtsan beni eskisi gibi.


Güzel olsa hayat...


Heeey! Kime diyorum!

2 kişi de demiş ki:

Unicorn dedi ki...

tam olarak aynı şeyleri hissediyorum seninle! inanmayı bırakınca mı böyle oldu bilmiyorum ama acilen birşeylerin değişmesi lazım...sevgiler,

beenmaya dedi ki...

sen inanmaktan vazgeçersen o da senden vazgeçer bence :)))))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?