22 Eylül 2010 Çarşamba

Ben (12)

* Benim için tek çikolata vardır, o da Nestle Chokella'dır. Mecbur kalmadıkça Nutella yemem, eve almam.


* Browni Intense sevmem.


* Eternal Sunshine of the Spotless Mind'ın fazlasıyla abartıldığını düşünüyorum.


* Prison Break'i izlemedim, izlemeyeceğim.


* Titanic'i hiç tamamen izlemedim, zerre kadar da merak etmedim.


* Issız Adam'dan nefret edeceğimi vizyona girdiği gün fark ettim, ikinci gün nefret ettim, sonra da izleme gereği duymadım.


* Şebnem Ferah'ı hayatımın hiçbir döneminde dinlemedim ve beğenmedim.


* Alacakaranlık vb. serilerden nefret ediyorum, hatta genel olarak vampirlerden de soğudum.


* Günümüzün popüler ve içi boş kitaplarını okuyup kendisini edebiyat uzmanı sayan insanlar için üzülüyorum.


* Starbucks'a katiyen gitmem. Aklınıza ilk gelecek sebeplerin hepsi yanlış. Sadece attığım her adımda onları görmekten bıktım. Hele sevdiğim yerler kapanıp yerine kahveciler açılmıyor mu...


* Boş boş konuştuğunuzda sizi dinliyormuş gibi yaparım ama aklımdan o an geçenleri emin olun bilmek istemezsiniz.


* 20 yaşında aşk konusunda, hayat konusunda vs ahkam kesen tiplerin kafalarına kafalarına vurasım gelir.


* Sadece kendi düşündüğünün doğruluğuna inanan ve kendisi gibi düşünmeyen herkesi aptal olarak gören bütün insanlara gıcık olurum.


* Özümde iyi biri de sayılmam. Ama gördüğüne inandığın şeye benzemediğimi garanti ederim.


* Apple ürünlerine karşı bir gıcıklığım yok ama bir görgüsüzlük hali sezmiyor değilim kullanıcıların bir kısmında.


Bunlar da itiraflarım olsun, linç edilirsem hakkınızı helal edin :)

13 kişi de demiş ki:

Antipatik Yazar dedi ki...

:D

Peyton Sawyer dedi ki...

*Starbucks'a katiyen gitmem.
*Alacakaranlık vb. serilerden nefret ediyorum.
*Şebnem Ferah'ı hayatımın hiçbir döneminde dinlemedim ve beğenmedim.
*Boş boş konuştuğunuzda sizi dinliyormuş gibi yaparım ama aklımdan o an geçenleri emin olun bilmek istemezsiniz.
Aynen öyle;)

OT dedi ki...

...kafalarına kafalarına vurasım gelir.


bu kadar sempatik bir ifade duymamıştım daha önce :)

Lakin büyük koz potansiyeline sahip itiraflar bunlar, başın derde girmez umarım ^_^

uMuR dedi ki...

günümüz insanlarının klasik olarak yaptığı hepsine kendileri için değil toplumun beğenisini kazanmış için yapan insanlardan değilsin. Bende böyleyim.Diğer her türlülerden nefret ederim.

Sena'nın Düş Bahçesi dedi ki...

* Eternal Sunshine of the Spotless Mind'ın fazlasıyla abartıldığını düşünüyorum.
* Prison Break'i izlemedim, izlemeyeceğim.
* Issız Adam'dan nefret edeceğimi vizyona girdiği gün fark ettim, ikinci gün nefret ettim, sonra da izleme gereği duymadım.
* Alacakaranlık vb. serilerden nefret ediyorum, hatta genel olarak vampirlerden de soğudum.
* Boş boş konuştuğunuzda sizi dinliyormuş gibi yaparım ama aklımdan o an geçenleri emin olun bilmek istemezsiniz.
* 20 yaşında aşk konusunda, hayat konusunda vs ahkam kesen tiplerin kafalarına kafalarına vurasım gelir.
* Sadece kendi düşündüğünün doğruluğuna inanan ve kendisi gibi düşünmeyen herkesi aptal olarak gören bütün insanlara gıcık olurum.
* Özümde iyi biri de sayılmam. Ama gördüğüne inandığın şeye benzemediğimi garanti ederim.

Kasux dedi ki...

sevdim lan burayı

Kar Pastası dedi ki...

O sizin dediğiniz eskidendi.Şu anda piyasadaki en kaliteli marka Nutella. Ben de eskiden Nestle hastasıydım ama bozdu artık.Alacakaranlık konusunda aynı fikirdeyim ama.

Zihin açıcı bir blogunuz var, sevdim.

sRkn dedi ki...

niye özellikle prison break?
prison break izlemen için yoğun çaba sarf eden iç ve dış güçler var sandım bir an :)

Selin dedi ki...

@ OT

Sinirlenince insanların kafasına vurmak isterim sık sık :)

Selin dedi ki...

@ Umur

Herkes seviyor diye bir şeyleri seven tiplerden ben de nefret ederim...

Selin dedi ki...

@Kasux

İyi, peki :D

Selin dedi ki...

@Kar pastası

İyisi kötüsü vardır muhakkak ama yemek konusunda önemli olan damak tadına uygunluğudur benim için. Nestle'nin kakao-süt oranı tam benim istediğim gibi, o yüzden de onu seviyorum :)

Selin dedi ki...

@srkn

Bu konuda zaten hassasım, herkesin tavsiyesine bakıp iş yapmam bilirsin. bir de hayatta ciddiye almayacağım tipler günde 5 kez, "bak prison break'i bi izle, çok süper ıdı vıdı" yapınca sinirleniyorum :D o yüzden özellikle prison break yani :) yabancı dizileri ne kadar sıkı takip ettiğimi de biliyor, buna rağmen hayatında 2 yabancı dizi izlemiş adam gelip "en iyi dizi bu" diyor, eh selin de sinirleniyor tabi :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?