6 Eylül 2010 Pazartesi

Beni siz delirttiniz!

KPSS'ye girelim dedik, sonucunda neler olduğunu herhalde anlatmama gerek yok, ortalık hâlâ aynı şekilde karışık zaten.


Arkasından Açıköğretim sınavları vardı, girdik çıktık. Bu da bugünkü haber: http://www.ntvmsnbc.com/id/25129328/


Birileri olayı çözmüş, rahat rahat girip çıkıyorlar, sıkıntı yok, stres yok, cevaplar el altında. Ohh ne âlâ! Bizim derdimiz ne o zaman? Niye hazırlanıyoruz bu sınavlara. (KPSS'ye hazırlanmadım evet ama deliler gibi çalışan onca insan için üzülüyor ve kızıyorum zaten ben. Açıköğretimde birileri kopyayla 100 alsa dahi beni etkilemiyor ama KPSS'de kopyayla alınan her puan başka birilerinin canını fena halde yakıyor.)


Gerçekten kabak tadı verdi olan biten. Ortalık KPSS'den dolayı böyle karışıkken nasıl bir zeka sahibi insan gider sınavda göstere göstere kopya çeker ve yakalanır? Bir yandan da YGS'de cevapların cep telefonlarına gönderildiği iddiası ortaya atıldı tabi. SBS'de tercih aşamasında dönen dolaplardan bahsetmiyorum bile. 


Bunların bir de öncesi var, kim bilir neler döndü de kimsenin ruhu duymadı bugüne kadar.


Sevgili kopyacı arkadaşlar, (Çete misiniz nesiniz bilmiyorum)
ALES'e girebilirim bu yıl, hatta KPDS'ye de girmem gerekebilir belki ya da canım ister girerim bilmiyorum. İngilizce sonucum hâlâ geçerli olduğu için Fransızca'dan girerim muhtemelen. Haberiniz olsun. Takip ettiğiniz bensem sizi bu sınavlara da beklerim. Bünyem çok alıştı sınav sonrası kopya skandalları takip etmeye, soruşturma sonuçlarını beklemeye, komisyonların içinde dershane sahipleri görmeye. Temiz bir sınav olursa kalbim buna dayanmayabilir. Hadi canlarım. Yapın planları. Gelecek sınavda görüşürüz.


(Yukarıdaki okuma parçasının yazarının sinirlenecek hali kalmadı artık. Bu insanların hepsinden fena halde tiksiniyor ve deliliğe vurmaya devam ediyor. Parça sorusu falan da yok. 8 yıllık ilköğretim hayatım boyunca okuduğumu anlayıp anlamadığımı önemsemeyen öğretmenlerim oldu benim, ben öyle alıştım, soru mu sorayım şurada şimdi. Acaba kopyayla mı geldi onlar da, o zaman da var mıydı bunlar? Vardır di mi?)


*Başlık Cem Karaca'dan.

3 kişi de demiş ki:

Unicorn dedi ki...

Allah bin türlü belalarını versin!

Canımdan bezdim! İyi bir haber duymayalı yıllar oldu sanki!
O kadar çalış çabala,şerefsizler bi yolunu bulup hem çalışmasın hem de senden iyi not alsınlar!
Beklemek dışında yapıcak hiçbişey kalmadı ne yazık ki...Allah hepimize sabır versin....
Sevgiler...

Su dedi ki...

En azından TUS'u ve 26 Eylülde yapılacak KPSS'yi ertelemeyi akıl edebilmişler. Başka türlü işin içinden çıkamazlardı zaten, her şey o kadar aleni ki..

MahmutAdin dedi ki...

Sınavın iptal edilmesi gibi bir durum olmaz umarım. 2009 da yani gecen sene atanan biri olarak bu sene kpss ye giren adaylar için üzüldüm. gecen sene başlayan kpss skandalları bu sene artarak devam etti. umarım hersey iyi olur

Kitapkolik.Net

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?