1 Eylül 2010 Çarşamba

Bütün bunlar düş {yine}




Bağırmak istedim uyandığımda:


"Neden yaa neden? Neden yine rüya? Nasıl olur hem? O kadar gerçekti ki. Of yaa offfffff"


Gerçek gibiydi, elini uzatsam tutabilecekmişim gibi. Uzun zamandır olmadığım kadar mutluydum. Sanırım o da... Gülümseyip duruyorduk birbirimize. Sebepsiz.


Mutluydu. Onu böyle mutlu gördüğüm zamanlar çok fazla olmamıştı. Mutluydum. Bir daha olacağıma ihtimal vermediğim kadar mutluydum.


Saçma sapan şeyler konuştuk, hayatımda olan biten ne varsa biliyor gibiydi. Yine de sorular soruyordu durmadan.


Uyandım.


"Biliyordum, bir gün böyle olacağını biliyordum!" dedim kendime.


Sonra rüya olduğunun farkına vardım.


Sonrası malum, kocaman bir hayal kırıklığı, eskisinden daha beter bir mutsuzluk.


Sağlık olsun.


Görsel: Rêve d'une femme-Chaline Ouellet

1 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

al benden de o kadar...nasıl bir rüyaysa artık ben hala uyuyorum kaldığım yerden devam edeyim diye gündüz vakti...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?