9 Eylül 2010 Perşembe

İyi bayramlar!

KPSS ve referandum muhabbetleriyle dolu bayram ziyaretleri bekliyor beni ve artık iki konuya da zerre kadar tahammül edemiyorum.


Allah bana sabır versin.


Sevdiklerinizle birlikte çok şahane bir bayram geçirmenizi dilerim. Benimki sinir stres dolu geçecek muhtemelen, en azından siz kurtulun :)


İyi bayramlar...


Bayram için diğer blogumuza bir şeyler karalamıştım, şuradan okuyabilirsiniz: http://shemaahalisi.blogspot.com/


Yeri gelmişken reklamını da yapayım. Biz kendi bloglarımıza sığamadık yine, yepyeni bir bloga daha başladık. Orada bi dost var, a.nur var, Canan var, Melankolik Deli var, İnsan Bünyesi var ve ben varım. Oraya da bekleriz :)


İyi bayramlar olsun herkese.

4 kişi de demiş ki:

Sittirella dedi ki...

En tatlısından bayramlar dilerim :)

pippi haşmet dedi ki...

İnsan içine çıkmayı düşünmüyorum. KPSS muhabbeti yüzünden bayramlar bile çekilmiyor.

Selin dedi ki...

@ Sittirella

Teşekkürler, sana da :)

Selin dedi ki...

@ Pippi

İptal edildi mi, nasıl kopya çekmişler, öğretmenlerin girdiği sınav farklı mı, nasıl farklı oluyor ki hepsi kpss değil mi... çığlık atarak kaçmak istiyorum, bıktım milletin saçma sorularından :@

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?