20 Eylül 2010 Pazartesi

Kendini toplama çalışmaları

Bir süredir unutkanlıktan ve dikkat dağınıklığından şikayet edip duruyorum. Hali hazırda B vitamini eksikliğinden muzdarip olduğum için unutkanlığı da ona bağlıyordum. 


Dün gazetede bir araştırmanın sonuçlarını okudum. İnternetle haşır neşir olan ve aynı anda birden fazla şeyle kafası meşgul olan insanların ortak sorunuymuş unutkanlık ve dikkat dağınıklığı.


Bir yandan blog yazısını tamamlarken bir yandan reader'dan başka blogları okuyorum. Öte taraftan oyunumu kontrol ediyorum sık sık. Dizi ya da film izliyorum aynı anda. Bir şey izlemiyorsam bir elimde mouse vardır diğer elimde kitap. Bir sayfa okurum, ekrana bakar kontrolümü yaparım, diğer sayfayı okurum. Hiçbiri olmazsa müzik dinlerim. Msn'den yazanlara cevap veriyorum, telefona bakıyorum arayan soran var mı diye. Ertesi gün yapılacakları düşünüyorum. İndirdiğim dosyaları düzenliyorum. Tumblr'a bakıyorum, Friendfeed'den yazılanları cevaplıyorum, formspring'ten sorulara yanıt veriyorum vs.


Sanırım sorunu direkt olarak B vitamini eksikliğine bağlamak yanlış. Asıl suçlu belli...


Bugünden itibaren internet başında geçirdiğim saatleri düzene sokmalıyım. Hatta çalışmalara başladım bile.

1 kişi de demiş ki:

!reDanDark! dedi ki...

Sen unutmayasın da kimler unutsun.. Dinlen biraz gerçekten ihtiyacın varmış :/

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?