27 Eylül 2010 Pazartesi

Le tunnel d'or

Bu da bu aralar en çok dinlediğim şarkılardan ikincisi. Aaron söylüyor, ismi Le Tunnel D'or. U-turn hastalığından sonra "diğer şarkılarını da dinlemeliyim" deyip peşine düştüğüm Aaron'un şarkılarına geç olsa da ulaştım ve ilk takıntım bu şarkı oldu. 

Sabah, akşam, gece fark etmiyor. Kulaklıklarımı takıyorum ve aradığım ilk şarkı bu!

Buharlaşan sözleri* düşünüyorum.

Aklımdan silinen ve neye benzediğini dahi hatırlayamadığım sesini...**

Şarkının en sevdiğim cümlesini tekrarlıyorum durmadan: "je t'aime trop fort, ça te dérange". Ben de rahatsız etmiş miydim birilerini sadece çok severek?

Bittikçe başa dönüyorum.

Regarde, il gèle
Là sous mes yeux
Des stalactites de rêves
Trop vieux
Toutes ces promesses
Qui s’évaporent
Vers d’autres ciels
Vers d’autres ports 
Et mes rêves s’accrochent à tes phalanges
Je t’aime trop fort, ça te dérange
Et mes rêves se brisent sur tes phalanges
Je t’aime trop fort 
Mon ange, mon ange 
De mille saveurs 
Une seule me touche 
Lorsque tes lèvres
Effleurent ma bouche 
De tous ces vents, 
Un seul me porte 
Lorsque ton ombre 
Passe ma porte 
Et mes rêves s’accrochent à tes phalanges
Je t’aime trop fort, ça te dérange
Et mes rêves se brisent sur tes phalanges
Je t’aime trop fort 
Mon ange, mon ange
Prends mes soupirs 
Donne moi des larmes
A trop mourir
On pose les armes 
Respire encore 
Mon doux mensonge
Que sur ton souffle 
Le temps s’allonge 
Et mes rêves s’accrochent à tes phalanges
Je t’aime trop fort, ça te dérange
Et mes rêves se brisent sur tes phalanges
Je t’aime trop fort 
Mon ange, mon ange
Seuls sur nos cendres
En équilibre 
Mes poumons pleurent 
Mon cœur est libre 
Ta voix s’efface
De mes pensées 
J’apprivoiserai 
Ma liberté 
Et mes rêves s’accrochent à tes phalanges
Je t’aime trop fort, ça te dérange
Et mes rêves se brisent sur tes phalanges
Je t’aime trop fort 
Mon ange, mon ange 

Eşlik eder misin bize?



* Nereden çıktı bu cümle dersen: "Toutes ces promesses qui s’évaporent"
**Bu da buradan çıktı:  "Ta voix s’efface"


4 kişi de demiş ki:

Vladimir dedi ki...

Ses tonunu ve şarkı söyleyişini beğendim. Sayende Fransıza söyleyen bir erkek şarkıcı daha keşfettim. Daha önce jean Louis-Murat, Souchon ve Francis Cabrel dinlerdim ama bu da onların yanındaki yerini alacak. Hemen düşüyorum diğer şarkılarının peşine.

Selin dedi ki...

:)

Aaron diye aradığımda bulamamıştım ben, "Artificial animals riding on neverland" diye arayınca daha kolay bulunuyor :)

Sycorox dedi ki...

U-Turn çok fena ya, Lili deyince hemen aklıma o sahne geliyor, filmde şarkının geçtiği sahne yani. Şimdi bunu da merak ettim

Selin dedi ki...

@ Sycorox

U-Turn'u ben de çok seviyorum ve bence bu da çok güzel :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?