11 Ekim 2010 Pazartesi

İkinci





Bir adam vardı uzun seneler önce. Aşk hikayesi anlatmayacağım, bahsettiğim adama aşık değildim. Ne denir o hisse onu da aslında bilmiyorum.


Zamanın birinde bir kadını her şeyden çok sevişini sevmiştim, o kadını kaybettiğinde uzun yıllar kendini toparlayamayışını sevmiştim, sonra karşısına çıkan öteki kadını sevmiştim, onun sayesinde yeniden hayata dönüşünü sevmiştim, onu her şeyden çok seviyor oluşunu sevmiştim...


Hayali bir karakteri onu canlandıran kişiyle özdeşleştirip ikisini birden sevmiştim.


Daha o yaşımda istemeye başlamıştım büyüyünce karşıma ona benzer bir adam çıkmasını.


Hani zaman geçtikçe aptalca gelmeye başlar ya çocukken yaptıklarımız; dinlediğimiz müzikler, okuduğumuz kitaplar, izlediğimiz filmler aklımıza geldikçe utanırız. İşte o zamanlara dair şeyler içinden hâlâ sevmeye devam ettiğim az sayıda insandan biri bu bahsettiğim adam.


Kısa zaman önce yaşadığım bazı şeylerin çok benzerlerini seneler önce televizyondan izlemiştim aslında ben. Daha geçen gün düşününce fark ettim ne çok benzerlik olduğunu. Gülümsedim. Galiba çok içten dilemişim...


Hayatınızın en önemli figürlerinden biri bir film yapsa umursar mısınız etraftan duyduğunuz "olmamış", "sıkıcı", "kötü" gibi yorumları? O filmin bir yerinde onu sizin hayatınızın vazgeçilmezi yapan o hikayeyi yazan adamın kitabını okurken görmüşseniz ya da aynı kadına tıpkı seneler evvelinden hatırladığınız şekilde hitap ederken duymuşsanız ve vücudunuzdaki ürperti o yüzünüze yayılan sıcaklıkla son bulmuşsa "kötü" diyebilir misiniz izlediğiniz o şey için?


Ben diyemem. 


Gönderdiği o mektubu okurken izlediğim hiçbir filmde ağlamadığım kadar ağladım bu akşam üzeri.  Son günlerdeki ruhsal durumumun da etkisi var muhakkak... 12-13 yaşıma ağladım belki biraz, belki giden zamanın geri getirilemeyişine ağladım, belki 15 sene önce sokakta birlikte top oynadığımız insanı dün gece evlendiğini görmekti beni duygusal yapan bilmiyorum.


Belki de o bahsettiğim hikayedeki kadın kadar şanslı olamayışıma ağladım...


En mantıklısı hangisi olurdu aslında bilmiyorum. Yine de seviyorum adam seni!


Hem ikinci yarısı olur mu sahi?

2 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

olur elbet niye olmasın. elbette kaldığın yerden olmaz, elbette değişmiştir pek çok şey en başta sen belki de, ama aşk varsa içinde her şeye değer ve bedel...

Selin dedi ki...

:)

ne değişmiştir ne değişmemiştir bilmem de olsa ne güzel olur.. :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?