5 Ekim 2010 Salı

Öğretmen Halleri-7

Gayet ciddi şekilde cevap veriyor "Sosyal insan nasıl olur?" sorusuna.


"Hani hocam böyle tarih falan var ya sosyal bilgiler dersinde, onları iyi yapıyordur bunlar. Ama ben yapamıyorum"


Ağlamak istiyorum!!!


(8.sınıf öğrencisi)

4 kişi de demiş ki:

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Nasıl bir düz mantık bu?

beenmaya dedi ki...

daha neler vardır kimbilir sende?

Selin dedi ki...

@ Fareli Köyün kavalcıları

Çocuk düşünmemiş ki bu yaşına kadar. Önüne ne konmuşsa kabul etmiş sorgulamadan. Zaten kalma da olmadığı için bu sınıfa kadar rahat rahat gelmiş... Biz öğrenciyken de öğretmenle konuşup çocuğunun sınıf geçmesini sağlayan veliler vardı, hala var. 5. sınıfta harfleri tanımayan arkadaşlarım vardı benim, şimdi de doğru dürüst okuyamayan öğrencilerim var. Böyle geldik böyle gidiyoruz...

Selin dedi ki...

@ Beenmaya

öyle şeyler görüyorum ki her gün...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?