15 Ekim 2010 Cuma

"Ölsün" desem mesela...

Uzun zamandır bugünkü kadar sinirlenmemiştim. "Daha kötüsü olamaz" demiştim, olurmuş. Giden hayatta en nefret ettiklerinden biri olsa da gelen muhakkak gideni aratırmış, öğrendim. Geç de olsa...


İnsanlar en fazla ne kadar iğrençleşebilir onu gördüm bugün. Olayın taraflarından biri olmasam da uzaktan bakıp geçemiyorum. İnsanlar midemi bulandırıyor!


"Bu kirli dünyaya çocuk getirmek istemiyorum" geyiklerinin ne derece haklı olduğunu bugün anladım. İnsanlar haklıymış ve ben körmüşüm! Sanırım şu son 2 yılda gördüklerimden sonra kimseye güvenmeyi başaramayacağım. Uffff, tanıdığım hiç kimse bugün gerçek yüzünü gördüğüm o hayvan kadar midemi bulandırmamıştı... 


Bugün bitsin istiyorum. O iğrenç herif o çocuklara yaptıklarının cezasını hemen yarın bulsun istiyorum ama elimden hiçbir şey gelmiyor.


Kulaklıklarımı takıp en sevdiğim şarkıyı dinleyeceğim bir yandan da uzun zamandır merak ettiğim bir kitabı okuyacağım yatağıma uzanıp. Bu gece de kolay kolay uyuyamayacağım muhtemelen. Ama artık düşünmek istemiyorum, en azından bugünlük.


4 kişi de demiş ki:

Mia Wallace dedi ki...

Şarkı bana da iyi geldi. Ayrıca o geyiği yapanlardan biri de benim..
Bencillik yapmış olurum gibi geliyor çocuk doğurursam çünkü gerçekten yaşanılıcak gibi değil..

Unicorn dedi ki...

tahmin bile etmek istemiyorum neler olduğunu :( çok ama çok benzer bir duyguyu bir yıl önce ben de yaşamıştım,10 yaşında bir çocuktu daha....

Selin dedi ki...

@ Mia Wallace

Gerçekten öyleymiş, geç olsa da fark etmiş oldum ben de...

Selin dedi ki...

@ Unicorn

İnsanların iğrençliklerinin gerçekten sınırı yok yaa, aklım almıyor, düşünüyorum düşünüyorum yapılacak hiçbir şey gelmiyor aklıma :(

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?