29 Ekim 2010 Cuma

Tebrik ve teşekkür (!) yazısı

Vatan Caddesi'ndeki 29 Ekim törenlerini hava muhalefeti sebebiyle pazar gününe yani KPSS sabahına erteleyen o süper insan kimse kendisini tebrik etmek istiyorum. (mevzuat gereği ilk hafta sonuna ertelenirmiş.) Bir gece öncesinde saatler değişeceği için sabah pek çok insan sıkıntı yaşayacak zaten, bir de sabah İstanbul trafiğini felç et ki her şey daha şahane olsun. Aman hafta sonu diye toplu taşıma araçlarının sayısını azaltmayı unutma. Saatte bir geçsin otobüsler, bir tane otobüs nesine yetmez insanların değil mi? 


Sabah yollarda sürünürken sizi bol bol anacağım haberiniz olsun güzel insanlar!


Gerçi KPSS'ye de öylesine giriyorum ama olsun. Aksaray çevresinde sınava girecek binlerce insan içinde bu sınava ciddi ciddi hazırlanmış çok fazla kişi olduğundan eminim.


"Artık sinirlenemiyorum bile" demiştim ya, gerçekten sinirlenemiyorum. Alıştım herhalde...


Bir işi doğru dürüst beceremediğiniz için sınavdan hakkıyla yüksek puan alan bir grup insanı da tekrar sınav stresine soktuğunuz yetmediği gibi yollarda da süründürün tam olsun. Kolay mı beee, devlet memuru olacak onlar! Öyle ağrısız sancısız olur mu hiç?


8,30'da sınav yerinde olman gerektiğine göre ve Vatan Caddesi üzerindeki okullara sadece yürüyerek ulaşabileceğine göre sen erkenden kalk istersen Eminönü tarafından, istersen Fatih'ten, daha doğrusu sen nereden istersen koşmaya başla. Zindelik iyidir hem. Sabah sporu olur.

1 kişi de demiş ki:

♥ Unicorn ♥ dedi ki...

bu konuda yorum bile yapamıyorum o kadar sinirliyim! Allah belalarını versin diyorum başka da bişey demiyorum! Bunların hepsinin bir komplo olduğundan adım gibi eminim.Kimse yetişemesin,dolayısıyla sınava giremesin,sonra da 'bak biz gerekeni yaptık siz gelemediniz' desinler ve yine sıyrılsınlar! Bi de kot pantolon ve kadınların metal kopçalı sütyen giymesi yasakmış.İnsanın inanası bile gelmiyo böyle bi devlette memur olmaya çabaladığım ve 1 senedir sırf bu yüzden hayatımı yarım yaşadığım için kime kızayım bilemiyorum,bu çürümüş sistemin içine girmeye çalıştığım için kendime mi,bunu bu hale getirenlere mi,önceki hükümetlere mi,şimdikine mi...hangisine söveyim şaşırdım...Bitse de gitsek artık yeter canımızdan bezdirdiler!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?