13 Kasım 2010 Cumartesi

Bayram gelmiş ya

Şimdiye kadar bütün tatillerden önce çeşitli planlar yaptım, hepsi yalan oldu. Bu kez tam tersini denemeye karar verdim. İşte bu bayram kesinlikle yapmayacaklarım:


- Dinlenmeyeceğim.
- Film izlemeyeceğim.
- Dizi izlemeyeceğim.
- Kitap okumayacağım.
- Arkadaşlarımla zaman geçirmeyeceğim.
- Normalde zaman bulamadığım işlere zaman ayırmayacağım.
- Uyumayacağım.




Zaten toplam 4 gün tatilim var, hafta sonları tam gaz çalışmaya devam. (Pazartesi normal iznim) İstesem de çok fazla şey yapacak zamanım yok.


İşte bu sefer gerçekten özledim öğrenci olmayı :(

4 kişi de demiş ki:

Miray* dedi ki...

biz de sınavlara çalışıyoruz ama bi işe yaramadı tatil

Selin dedi ki...

ben en zor sınavlara bile önceki gece çalışan bir tip olduğumdan bana dokunmazdı sınavlar falan :) 1 hafta önceden çalıştığım hiç olmadı. Şu an da öğrenci olsam bu hafta yatardım güzel güzel :)

Yılmaz Barış dedi ki...

benim tatiller için neredeyse hiç planım olmaz, rastgele ne denk gelirse...
zaten çoğu zaman bir iş çıkar tatil matil kalmaz...

feanor dedi ki...

Yalan o öğrencilik olayı :)
Bayramın bittiği hafta 2 proje vermemiz lazım mesela.
Nerede o eski bayramlar? =)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?