27 Kasım 2010 Cumartesi

Ben demiştim





Seneler önce, kendimi savunmaya çalışırken, daha doğrusu haklılığımı kanıtlamaya çalışırken kurduğum bazı cümleleri bir kitabın sayfalarında bulmak...




"Unutmak için en iyi çare unutmaya çalışmak değil çalışmamaktır. Fakat onu görmemeni tavsiye ederim. Maddesiyle alakanı kestikten sonra onu ne kadar çok düşünürsen o kadar çabuk unutursun. Elverir ki unutma arzun samimi olsun. Bundan emin misin?"


Demiştim ki "Sizin söylediğiniz gibi kendini zorlamakla olmaz. Kaçtıkça peşinden gelir bazı şeyler. Bir zaman sonra alışılacak böyle yaşamaya. Yavaş yavaş da silinecek akılda kalanlar. Sabır, tek gereken sabır..."


...






*Fotoğraf: booklover.tumblr.com
Alıntı: Peyami Safa-Yalnızız

4 kişi de demiş ki:

BlueSilence dedi ki...

sLnnn teşekkür ederim :-)

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

yalnızız'ın her sayfası ayrı bir hayat dersi, peyami safanın en güzel eseri kanımca..'bunların hepsi bir aşk mücadelesi değil, mücadele aşkıdır der bitirir olayı.

bu arada yeni tasarım hoş olmuş :)))

Selin dedi ki...

@ BlueSilence

:))

Selin dedi ki...

@ PinkZorro

O cümleyi de not etmiştim bir kenara okurken :)

Teşekkür ettim :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?