4 Kasım 2010 Perşembe

Kısacık-6






* Ben bugün "Ben bilimle uğraşmadığım için Türkiye her yıl 10 milyar dolar kaybediyor. Zamanımı bilime ayırmış olsam haftada en az 3-4 icat yaparım" diyen adam gördüm. Aslında her gün görüyorum, kendisi patronum oluyor. Benden nefret edin ama bana acımayın olur mu :(


* Millete laf söyledikten sonra aynı olay başıma gelirse sessizce kabullenirim, utanmadan da söylerim "Başkasına söylüyordum bak şimdi yaptıklarıma" diye. Kendimi haklı çıkarmaya çalışmam. Haksızsın, kabul et!


* Söyleyecek iyi bir şeyim yoksa susarım. Bazen olumsuz şeyler söyleyip karşıdakini kırmaktansa sessizlik daha mantıklı gelir. İnsanlar bunu anlasalar da ısrarla bir şeyler duymaya çalışmasalar. Yok işte kardeşim, ağzımı açsam kalbin kırılacak. Bırak susayım. Ben ne dersem diyeyim aynı haltı yemeye devam edeceksin nasılsa...


* Yukarıda yazdığım şeyi insanların yüzüne söyleyememek canımı sıkıyor. Açık sözlü olmakla kırıcı olmayı çoğu kez birbirine karıştırsam da zaman zaman durmam gereken noktayı ayarlayabiliyorum. İşte o zamanlarda da çeşitli baskılarla karşılaşıyorum. Hayat ne saçma.


* Aklının almayacağı kadar inatçı olabilirim.


* Hangi konuda olduğu fark etmez, hiçbir şey yapmayıp işlerin yolunda gitmemesinin suçunu hep karşıdakine atan tipler var ya, hepsinden nefret ediyorum. Hayatımda kötü giden bütün ilişkilerin sorumlusu benim evet. Geçmiş yıllarda çok yakın arkadaşım olmuş ama şu an görüşmediğim insanların hepsiyle ilişkiyi kesen benim, hayatımın farklı dönemlerinde karşıma çıkmış çeşitli adamlarla şu an birlikte ve mutlu değilsek bu da benim yüzümden. Her şeyi ben yaptım evet!


* Normalde çok sakin olup sinirlenince korkunç bir insana dönüşen o tuhaf yaratıklardan biri benim.


* Kırmızı Pazartesi'yi okuyorum. Durmadan tiyatro oyunundan görüntüler geliyor gözümün önüne. Tiyatroya gitmeyi çoooook özledim. Hafta sonları izin yapılan normal ve düzgün bir işim olunca ilk işim bulabildiğim bütün tiyatro oyunlarını izlemek olacak.


* Nokta koyarken "ç"ye de basan, her cümleyi ".ç" ile bitiren, sonra fark edip düzelten o insanlardan biri benim.


* Bazı insanlara "milletin tipine laf etmeden önce kendi tipine bak" diyememek üzüyor beni bazen.

3 kişi de demiş ki:

Mia Wallace dedi ki...

inatçı insanları çok severim

kamil dedi ki...

Aklının almayacağı kadar inatçı olabilirim

Normalde çok sakin olup sinirlenince korkunç bir insana dönüşen o tuhaf yaratıklardan biri benim

Nokta koyarken "ç"ye de basan, her cümleyi ".ç" ile bitiren, sonra fark edip düzelten o insanlardan biri benim


evet, ben de bunlardan biriyim =)

Zeugma dedi ki...

İç döküntüsü diye buna derim..
Bana çok benziyorsun... Tek konu hariç..
Kızınca susmam..Sana da tavsiye ederim.
Deşarj olman gerekiyor, yoksa bedenin bunu bir şekilde ödetiyor sana..

Sevgiler Şirin Selinim :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?