30 Kasım 2010 Salı

Kısacık-8



* 3 yılın sonunda epey büyük sayılabilecek bir değişiklik yaptım blogun görünümünde. Belki yine değiştiririm ama şimdilik böyle.


* Birkaç aydır kendime eskisi kadar dikkat etmediğimi fark ettim dün. Kızdım biraz...


* Superman t-shirtlü çift modası bitsin, hemen şimdi!


* İkizlerin aynı giysilerle neden dolaştırıldığını anlayamazken birebir aynı giyinen çiftleri görünce ne desem şaşırıyorum. Sahi çok merak ediyorum. Neden? Yanımdaki adamla aynı renkleri giydiğimizde ne oluyor ki?


* ylmzmrgl twitter'da yazdıklarını kitap yapacakmış. Hayat bunu duyduğumdan beri gözüme daha da anlamsız görünüyor.


* İstediğin kadar "kültürlüyüm, süpersoniğim, kültürümle hepinizi ezerim" havalarına gir, İvedik muhabbetine başladığın anda karizman yerle bir dostum!


* Mélanie Laurent, Marion Cotillard, Charlize Theron, Peyton List, Naomi Watts ve diğerleri! Gıcık mısınız? Gidin başka gezegende falan yaşayın, adamın asabını bozmayın! Şuraya 2 fotoğraf ekleyeyim dedim, hayata küstürdünüz beni gece gece. Bu saatte sıkıntıdan cips yemeye başladım. Hepsi sizin suçunuz! Çekin gidin, adamı komplekse sokmayın aaaaaa!


* Allahtan Johnny Depp var!


* Sevdiğiniz bir şey olsa bile herhangi bir iş zorla yaptırılıyorsa işkencedir. Kitap okumaya bayılırım ama Fransız Edebiyatı ile alakalı dersler sırasında, hocalarımızdan birinin takıntısı yüzünden yıl boyu Emile Zola okuyunca nefret etmiştim. Sonra ne oldu? Mezun olunca kendi kendime gidip Emile Zola kitapları alıp okumaya başladım. Adamın yazdıklarıyla öyle çok uğraştık ki artık çok yakından tanıdığım birini okuyormuş gibi oluyorum.


* Alacağım 2-3 kitap vardı, hazır almışken birkaç tane daha alayım deyip listeme başka kitaplar da ekledim. Sonradan eklediklerimi alıp o baştakileri unuttum. Böyle de dalgın bir insanım.


* Aynı şekilde gün içinde yazmayı düşündüğüm şeylerin hepsini unuttum ve şu an bambaşka şeyler yazıyorum.


* Pazartesiler hiç bitmesin istiyorum. Geri kalan her gün ayrı sendrom. Hele o cumartesi yok mu :(


* 2-3 tane matematik sorusu çözecektim güya bu akşam, yine yalan oldum.


* Umursamaz oldum iyice...


Bitsin burada. 



Görsel: Sophie Griotto

3 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

güzel olmuş burası yahu. bir de johnny depp hep olsun. bir de gregory house...

Selin dedi ki...

evet evet House da olsun hep :)

a.nur... dedi ki...

Görsel şahaneymiş :)

O değil de ff çıktı çıkalı ne az yorum yolluyormuşum şimdi fark ettim. Önceden birçok yazına yorum yapardım 8-) Bu arada görüşemiyoruz gibi hissettim: Merhaba :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?