23 Kasım 2010 Salı

Öğretmen Halleri-10

Koridora girmemle ağlamaktan konuşamayan sevimli bir yaratığın bacaklarıma sarılması bir oldu.


Sonrası şöyle:


-Öğretmenim, (iç çekiş) fıı fııı, öğretmeniiiiiiiiiiiim.
-Ne oldu güzelim, niye ağlıyorsun, gel bir sakin ol.
-Öğretmeniiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmm
-Canım bir sakin ol gel söyle bakayım ne oldu.
-Ben fııı fıııı ödevimi ühüüü, ben aslında ödevimi fıııı fııııı yapmıştım fıııııııı amaaa defterimi evde unutttuuuuuuuuuuuummmmmmmmmm
-Bunun için mi ağlıyorsun?
-Eveeeeeeettttttttttt ühüüüüüüü.


Gülsem mi ağlasam mı şaşırdım :) Nasıl ağladığını görseniz inanamazsınız gerçekten ödev yüzünden ağladığına. Verdiğimi dahi hatırlamadığım bir ödev için kendini bu kadar hırpalamasına üzüldüm tabi. Bu minikler çok tatlı bee :))






(burun çekme efekti için "fııı"yı uygun gördüm.)

12 kişi de demiş ki:

hanifee dedi ki...

=)güzel olsa gerek öğretmenlik...

!reDanDark! dedi ki...

O zaman öğretmenler günün kutlu olsun:)

♥ Unicorn ♥ dedi ki...

:))) manyak bunlar yaa ben de kopuyorum bazen hareketlerine :) ama gülmemem gereken bişeyse mesela arkamı dönüp gülüyorum :)

Laliş dedi ki...

Öğretmenlik hayatında küçüklerle uğraşmak eğlenceli evet ama lise çağındakilere öğretmenlik yapmak daha eğlenceli. Gelip aşklarını, isteklerini, düşüncelerini anlatmaları çok mutlu ediyor insanı. Bir de garip garip espirileri var tabi... İki gün önceye kadar ben de bir lise de öğretmenlik yapıyordum.

Bu arada öğretmenler günün kutlu olsun örtmenim! :)

beenmaya dedi ki...

gününüz kutlu olsun öğretmenim :)))

BlueSilence dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun sLnnn :-)

Selin dedi ki...

@ hanifee

her zaman değil maalesef :)

Selin dedi ki...

@!ReDanDark!

Teşekkür ettim :)

Selin dedi ki...

@ Unicorn

Ben kendimi tutmaya alıştım. Çocuklar gidince gülüyorum mecburen :)

Selin dedi ki...

@ Laliş

Teşekkürler :)

Benim bir grup da lise öğrencim var, her yaştan öğrenciyi görmüş oldum 2 senelik öğretmenlik hayatımda :) Liseliler bazı yönlerden daha iyiler ama bazıları çekilecek gibi değil :) 4 ve 5. sınıfları hiçbirine değişmem :)

Selin dedi ki...

@ Beenmaya

Teşekkür ederim beenmayam :))

Selin dedi ki...

@ BlueSilence

Teşekkür ederim :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?