29 Kasım 2010 Pazartesi

Olur olmaz şeyler aklıma takılır!



Dün sabah kendimle yaptığım konuşma:




"Yaa şuradaki adamı galiba tanıyorum ama nereden tanıyorum? O da bana dikkatli dikkatli baktığına göre kesin tanıştık biz bununla. Kimdi bu kimdiii? Hah tamam buldum, bir okulda rehber öğretmen bu! (Rehberlik eğitimi dersinde "rehber öğretmen" denmeyeceğini öğrenmiştim aslında ama neyse artık.) Bizim lisede değildi, Allahım kim bu adam yaaa. (Kafama takılan bir şeyi öğrenemezsem ya da hatırlayamazsam sürekli aynı şeyi düşünüyorum, rüyalarıma girmeye başlıyor. Takıntılıyım evet.) Ortaokul zamanından da değil, nereden tanıyorum bu adamı... Hayır, olamaz. Beynimin bu derece sulanmış olması mümkün değil. Six Feet Under'da Claire'in okuldaki danışmanına benzettiğim için adamı kendi hocam sanıyor olmam mümkün değil di mi? Uff evet ya aynı ona benziyor. İşe bak dizideki okulun psikolojik danışmanına benzettiğim adamın kendi okulumda psikolojik danışman olduğunu sanıyorum. Dizi izlemeyi abarttım mı acaba?"


derken...


"Aaa tamam yaa hatırladım, bizim dershanenin yanındaki lisenin rehberlik öğretmeni bu adam. Geçen yıl yeni sınav sistemi hakkında bilgi vermeye gittiğimizde tanışmıştık. Odasında aynı benim gibi her türlü bitki çayını bulunduran manyak bu. Tamam yaa, ohh hatırladım. Ayrıca izlediğim dizilerle kendi hayatımı da karıştırmaya henüz başlamamışım demek ki, ne güzel!"


-MUTLU SON-

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?