15 Aralık 2010 Çarşamba

4'e dair...

"Unutacaksın" demişlerdi. Bahsettikleri şeyi yanlış anladığımı yeni yeni fark ediyorum. (Belki de doğru anlamıştım.)


Sesini hatırlamıyorum mesela. Gülüşünü (ki nadiren gülerdin), kızdığında nasıl baktığını (ki sık sık kızardın).


Canımı sıkıyor bu durum.


Sıcak bir öğleden sonra yanımda oturmuş gülerken seni izlemiştim, fark etmemiştin. Hayatımda hiç o kadar huzurlu hissetmediğimi fark etmiştim. Gülmüştüm halime. Daha yeni tanıdığım bir adamdı altı üstü, bu kadar abartacak ne vardı ki...


Yeni tanıdığım bütün insanlarda o huzuru arıyorum sen gittiğinden beri, bulamıyorum. Kimse bilmiyor ama insanlardan uzak durmamın en büyük sebebi bu.


Artık kendi kendime "öyle olsaydı şöyle olurdu", "böyle olsaydı öteki türlü olurdu" gibi cümleler kurmuyorum. Ne olursa olsun sonuç hep bu olacaktı. Belki bir gün daha geç belki bir gün daha erken ama eninde sonunda bu olacaktı. Gerçek canımı acıtsa bile artık bahaneler uydurmuyorum kendime. Büyüdüm herhalde...


Ben bildiğin gibiyim. Tutamayacağım sözler veriyorum kendime. Asla yapmam dediğim ne varsa bir bir yapıyorum hepsini. Korkuyorum her şeyden. "Rüyamda seni gördüm" bahanesine sığınıp arasam diye düşündüğüm bile oluyor çocuk gibi. Hâlâ boş konuşuyorum, hâlâ saçmalıyorum. Hâlâ insanlardan kaçıyorum. Hâlâ özlüyorum. En çok da özlüyorum.


Ne halt ettiğimi ben bile bilmiyorum.


4 yıl geçmiş. Tam da bugün...

4 kişi de demiş ki:

veronika dedi ki...

Ne olursa olsun yaşanan o kadar fark ettirmeden silikleşir ki..Bir gün dönüp bakınca geriye üzülürsün hatırlayamadığını anladığın anda.Zamanları farklı olsada bir bir her şey unutuluyor,sadece bazıları o acı olan bazıları kalıyor.Onlar da biz istediğimiz için ne kadar inkar etsekte öyle..Ama her şey hafifler zamanla.Geriye dönüp bakmak,düşünmek yalnızca acıdır.Gereksizdir ve geleceğini köreltir.

gribulut dedi ki...

bir çok insana tercuman olmuşsun canım ;) hep zamanla geçer derler bende hassiktir derim :) sende öyle de..

losstime dedi ki...

giden gitti kalan sadece özlem oldu di mi...özleminin zirvesindeyken az acı çekmen dileği ile.yüreğine sağlık..

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

geçer diyenler bu duyguya yüzeysel bakanlar çünkü derin hisseden kimse bunun geçmeyeceğini çok iyi bilir. sadece zihnin tozlu raflarına atılır ve en ufak bir işaretle eskiden olduğundan daha yakınına gelir konar hayatın.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?