28 Aralık 2010 Salı

Abarttım!





2-3 gün önce... Bir yandan kahve içiyorum bir yandan elimdeki şahane kitaba dalmış durumdayım. Tamamen dünyadan kopuk haldeyim yani.


Bir an kitaptan başımı kaldırdım ve "Sen de çok abarttın Selin!" dedim kendime. O an tamamen kitaba yoğunlaştığımdan ve başka hiçbir şey düşünmediğimden eminim. Nasıl oldu da birden aklıma geldi bilmiyorum.


İşin tuhaf tarafı çok uzun zamandır bunu düşünsem de hiç itiraf edememiştim kendime bile. Bir anda cümle çıkıverdi ağzımdan, "Sen de çok abarttın Selin!".


Abartmıştım gerçekten, fazlasıyla :) Hala da devam ettiğimin farkındayım. Ama ilk adımdır ya bir şeyi kendine itiraf edebilmek, sonrası gelir ya hani...


Gelecek sonrası, bir şekilde gelecek. Bu kadar ilerleme kaydetmişsem gerisi de gelir bir şekilde değil mi?


Düşündükçe gülüyorum kendime o günden beri. Daha önce yapmam gereken şeyi bugüne kadar ertelemiş olmama gülüyorum. 


Nasıl olacak bilmiyorum ama iyi olacak her şey. Biliyorum.


(Şu an dinlediğim şarkının "I miss you" olması kötü bir tesadüf sadece. Sanki tesadüf diye bir şey varmış gibi...)

1 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

ama sen de çok abartmışsın be Selin :)))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?