1 Aralık 2010 Çarşamba

Aralık notları


* Sonbaharı da bitirdik, bildiğin kış mevsimindeyiz. Buna rağmen hala t-shirtle dolaşabiliyoruz. İklimlerde değişiklik yok, küresel ısınma yalan diyenlere selam olsun!


Seneler evvel kar yağardı bu mevsimde be, 3-4 senedir aralık ayı ilkbahar gibi geçiyor.


Aralık gelince her tarafta karlı fotoğraflar paylaşılmaya başlar, ben de bakar bakar iç geçiririm, yine o döneme geldik. Hoş geldik.


* En sevdiğim aylardan biri Aralık yine de. Hatta YİNE DE kısmını büyük yazayım, dikkat çeksin.


* Büyük konuşmamın cezası olarak Serdar Ortaç dinleyen, Recep İvedik izleyen bir adamla evlenip hayatımı onunla geçireceğimi düşünmeye başladım. Allah korusun! Fena halde tırsıyorum.


* Yaşça büyük bütün insanların evlilik tavsiyesi vermesinden sıkıldım. 


* Her gün düzenli olarak şunu düşünüyorum: "Eve gidip bir tane matematik testi çözeyim." Her akşam da şunu düşünüyorum: "Neyse yarın çözerim." Bak yine yarına kaldı.


* Tumblr'ı çok seviyorum! 


* Çok uzak yerlere gidesim var...


* Bugün bazı zamanlar ne kadar kendini beğenmiş tavırlar içine girdiğimi düşündüm. İnsanlar öyle zamanlarda bana neden tahammül ediyor anlamıyorum. Aslında keşke tahammül etmeseler diyorum bazen. Ne kadar az insan olursa o kadar iyi.


* Kahve falında depresyon ve psikolojik tedavi çıkan tek insan ben olabilirim :)


* House'a ocak ayına kadar ara verilmesine sebep olan herkesi kınıyorum. Gregory House olmadan koskoca bir aralık ayı nasıl geçer, hı?


* Haydarpaşa Garı'nda çıkan yangının fotoğraflarını gördükçe içim sıkılıyor. Ne Kız Kulesi, ne başka bir şey, deniz yolculuğu yaparken görmeyi en çok sevdiğim yer orası!


* Sıkılıyorum. Çok...

2 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

eski bölümleri izliyorum ama o da kesmiyor artık. bitsin artık bu hasret ve kavuşalım gayrı house...

bu arada tek değilsin. gerçi benimki yıllar öncesinin tarot falıydı ama 35yaş diye de belirtmişti. bugünkü yazımda da söylediğim gibi neyse ki 2 senem daha var. beni ziyarete gelirsiniz değil mi :)))

BlueSilence dedi ki...

Tumblr'a nazarın değdi :) Gündüz bakımdayız sonra gelin diyorlardı. Şimdi ise;

Our servers are over capacity and certain pages may be temporarily unavailable. We're incredibly sorry for the inconvenience.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?