3 Aralık 2010 Cuma

BlogLeaks bizi de vurdu :(





Millet Wikileaks belgelerinin derdine düşmüşken biz de BlogLeaks dalgasıyla sarsıldık ama yıkılmadık, zira kapı gibi generalle evliyim! Sağ olsun yıkılmaktan,
 depresyona sürüklenmekten kurtardı beni.


Önce "RTE stayla" yapıp belgelerimizi sızdıranlara sesleniyorum.


"İspatlarsanız bu makamda durmam, peki siz aksi durumda duracak mısınız?"


Hatta daha da gaza gelip diyorum ki: 


"Benim abdestimden şüphem yok!"


Bunca zaman gençmiş gibi yaptık, önce üniversite öğrencisi numaraları, sonra stajyer öğretmen numaraları... Herkes yiyor sanıyordum ama kuyumu kazanlar varmııııııııııışşşş. (Ağlıyorum şu noktada, amaç okuyucunun acımasını sağlamak.)


Madem ortaya çıktı artık rahat rahat itiraf edebilirim. Ukturk'un da yazdığı gibi 4 çocuğum var. 50 yaşında diyerek bana iltifat etmiş, biraz daha yaşlıyım aslında. Gezdim tozdum, konsere gittim, tepindim falan diye anlatıyorum yaa, bu yaşta nasıl yapayım evladım onu? Romatizma izin verir mi sanki? Çocuklar eve gelince yaptıklarını bana anlatıyorlar, ben de kendim yapmış gibi yazıyorum :(


Bir de kocam var, emekli general. 2 metre boyunda, geniş omuzlu bir adam. Görsen korkarsın. Yaşımı ortaya çıkaranlarla görüşecek tek tek :))


Yazıma burada son verirken benim gibi emekli bir grup arkadaşımla bir güne katılmaya gidiyorum. Unutmazsam gelirken kısır getiririm size de. Sıkı giyinin, üşütmeyin e mi evlatlarım. Tam hastalık havası bak.






Yazının tamamı burada : http://blogeditoru.blogspot.com/2010/12/blogleaks-yasn-saklayan-aslnda-teyze.html   :)

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?