13 Aralık 2010 Pazartesi

Feeling good!



17 senelik öğrencilik hayatı, ardından kendini bir anda öğretmen olarak bulup haftada yaklaşık 66 saatlik çalışma işkencesine girmek falan derken koşturduk durduk bunca zaman. Sanıyorum bugün hayatımın gerçek anlamda ilk boş günü :)


Dün bütün eşyalarımı topladım, kapıdan çıkınca özgürlük diye bağırmadım ama müthiş bir rahatlama hissettiğimi inkar edemem. İnsan derken bile tereddüt ettiğim o tür varlıklarla bir daha hiç karşılaşmam umarım.


Şimdi dinlenme zamanı.


Önce pazar günkü ALES için biraz da olsa hazırlık yapmalıyım. En azından 1-2 deneme çözeyim de neymiş ne değilmiş göreyim :) Sonra kitaplar, filmler, müzik, kahve, çay... Psikolojimi yerine getirebilecek başka hiçbir şey gelmiyor şu sıra aklıma :) Hatta biraz da fotoğraf çekmeliyim belki. En sevdiğim mevsimde...


Sonrasında da kafama uyacak bir iş arama işkencesi başlayacak ama önce bir süre dinleneyim ne olur :(


Güzel hisler var içimde. Güzel olacak, güzel...


Ayrılmayı kafama koyduğumdan beri, yani 1 haftadır şarkım "Feeling Good". Bazen Nina Simone'dan dinliyorum bazen Muse'den. Hadi Muse dinleyelim :)


Youtube videoyu buraya eklememe izin vermedi :( Link budur: http://www.youtube.com/watch?v=CmwRQqJsegw


it's a new dawn
it's a new day
it's a new life for me
and i'm feelin' good!

6 kişi de demiş ki:

BlueSilence dedi ki...

:) tumblr'daki mesaj trafiği ruh halinin özeti sanırım. Geçmiş olsun. Umarım bundan sonrası senin adına istediğin gibi gelişir

LieLLa dedi ki...

Öğrenciye laf yuk hocam:P

Selin dedi ki...

@ BlueSilence

Tumblr'ı sağlam yakalamışken kaçırmayayım dedim :p

Teşekkür ederim, öyle olur inşallah :)

Selin dedi ki...

@LieLLa

Öğrenciye laf yok tabi, benim rahatsızlığım öğrencilerden yana değil zaten, seviyorum hepsini :) Ama o başımızdaki herifler var yaa :@

Samantha Andrews dedi ki...

şarkı muhteşeeem böyle ruh hallerine de iyi gider :)

bellatrix dedi ki...

Michael Bublé versiyonunu da tavsiye ederim, pek bi "singing in the rain" havalarındadır, madem en sevdiğin mevsimmiş :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?