7 Aralık 2010 Salı

Yeter ki



Belki yarın sabah çok şey değişir hayatımda. Hal tam böyleyken bir şiir bir de şarkı var aklımda:

Ne doğan güne hükmüm geçer,
Ne halden anlayan bulunur;
Ah aklımdan ölümüm geçer;
Sonra bu kuş, bu bahçe, bu nur.

ve gönül tanrısına der ki:
-Pervam yok verdiğin elemden;
Her mihnet kabulüm,
Yeter ki gün eksilmesin penceremden!

Sonra şarkı:

Bir gün daha her gün gibi
Yeter artık dedirten şu yalancı yüzlerle
Burası büyük şehir
Burası ıssız memleket düşündeki
Gözyaşlarım para etmiyor
Para etmiyor düşündüğümüz onca keramet
Bir bütün var bölünmüyor
Bozduğunu bütünlüyor zindanlarda
Kendimi bıraksam kendi haline...

Yeter ki sen son bir defa özgürlükten bahset bana
Yeter ki sen son bir defa gör kendini gözlerimde
Yorulduğun zaman söyle güzel günler var önünde hâlâ
ve hâlâ sıcak bir ekmek gibi taşıyorsak eğer geleceği göğsümüzde.



umudum var...

Şiir: Cahit Sıtkı Tarancı
Şarkı: Kumdan Kaleler

1 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

başlığı gördüğüm an benim aklımaysa "yeter ki sen sev beni. yeter ki inan bana" geldi...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?