1 Ocak 2011 Cumartesi

2011

Yılbaşı gecelerini hiç sevmiyorum.

Yeni bir yıla girelim, sanki her şey yeniden başlıyormuş gibi sevinelim tamam da şu yılbaşı geceleri cidden sinir bozucu. Hoplayan zıplayan insanlar, havai fişekler, konfetiler falan filan. Bilmiyorum belki benim eğlence anlayışıma bunlar çoook uzak olduğu için ya da bu tür eğlencelerde insanların dinledikleri müzikler benim sinirimi bozduğu için de böyle hissediyor olabilirim.

Hani bir de benim bu tür şeylerden nefret ettiğimi bile bile "yılbaşı gecesi bir içtik bir içtik görmen lazım, Serdar'ı dinledik, süperdi" gibisinden cümleler kurmuyorlar mı bana gelip, gıcık oluyorum. (Serdar'ın kim olduğunu anladınız. Soyadıyla belirtme gereği duyulmaz bilirsiniz.)

Mesela facebook kullanıcısı olmadığıma da seviniyorum böyle zamanlarda. Hele dün 3 dk maruz kaldım bol bol "aşkıım, bebeğiiim, kuşuuum" içeren bir yazışmaya. Hayattan nefret ettim. Gerizekalıymış gibi davranmak insanların neden hoşuna gider bilmiyorum.

Neyse. Konumuz o değil.

Yılbaşı geceleri sıkılıyorum. Gerçi televizyonda her gördüğümde başına oturup bitene kadar izlediğim Kelime Oyunu'nda Cenk Durmazel'in olması bu geceyi biraz da olsa keyifli hale getirdi mi? 
Eveeeet. 
(Tv'de izlediğim tek şey Kelime Oyunu. Abinin hastasıyız.)

3 saat kadar önce yeni bir yıl başladı. Hayatımın 25. yılı bana güzel bir şeyler getirecek mi bilmiyorum. Umutlu olmak istiyorum ama bir taraftan da "Şimdiye kadar güzel şeyler bekledik de ne oldu" diyor içimden bir ses.

Yine de biliyorum hayatta her an her şeyin olabileceğini. Şu umutsuz halime rağmen küçük bir "belki" var...

Yazıyı okuyan kişi;
kimsin bilmiyorum ama umarım 2011 hayalini kurduğun her şeyi getirir sana. Olmasını istediğin gibi olsun her şey...

Hayalini kurduğun her şey deyince de olmadı pek. Misal ben Johnny Depp'e aşığım ama diyelim ki adam da benden nefret ediyor. Benim hayalimin gerçekleşmesi onun kabusunun gerçekleşmesi anlamına geliyor. Nasıl olacak bu iş?

2011'den Johnny Depp'le ilgili bir beklentim tabi ki yok, örnek olsun diye yazdım onu :)

Mutlu bir sene diler ve Friends izlemeye giderim.

Sevgiler

10 kişi de demiş ki:

!reDanDark! dedi ki...

O vakit şöyle diyelim; 2011 sana Johnny Depp'e duyduğun kadar heyecanlı, Johnny Depp'le olmak istediğin kadar mutlu ve huzurlu geçsin.. Sanki o hep seninleymiş gibi:)

Mia Wallace dedi ki...

ya evde olmadığıma sadece kelime oyununu izleyemediğim için üzüldüm!

bi dost dedi ki...

kim olduğumu nasıl bilmezsin? alındım.

bi de, kelime oyununun hastası olduğum için beni daha çok sevmeni bekliyorum.

Selin dedi ki...

@!reDanDark!

yaşasın!! :))

Aslında oraya Johnny Depp yerine başka bir isim koymak istedim ama olmadı :)

Selin dedi ki...

@Mia Wallace

Çok eğlenceli bir bölümdü :)

Selin dedi ki...

@bi dost

Senin kim olduğunu bilmez miyim hiç! Neye benzediğini görme şerefine erişmiş az sayıda insan arasındayım hatta :p

Kelime Oyunu'nu seviyorum, onu sevenleri de seviyorum, sunucu abiyi sevenleri ayrı bir seviyorum :)

!reDanDark! dedi ki...

Dert değil önemli olan araç ( johnny depp) değil amaç(adını yazamadığın).. Haksız mıyım:D

Selin dedi ki...

kesinlikle öyle :)

buraneros dedi ki...

uzun süredir tembellik edip blog dünyasından uzaklaşmış ben, yine yüzüme konuşlanan şahane bir tebessümle okudum, okuyamadığım tüm yazılarını... bu alemde en sevdiklerimden biri olduğunu bir kez daha tekrarlayıp gideyim:)) yeni yılın kutlu olsun, yanlış anlamadıysam yarın ki yeni yaşında:))

Selin dedi ki...

@buraneros

Teşekkür ederim :) bu güzel sözleri duymak zaten şahaneyken bir de yazan buraneros olunca etkisi iki kat artıyor ve geriye kocaman bir gülümseme bırakıyor yüzümde :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?