5 Ocak 2011 Çarşamba

25!

"Doğum günü" denen, duygusal yoğunlukta son noktaya ulaşılan o malum gün yine geldi. Tam 1 saat 22 dakikadır 25 yaşındayım. Sanırım buna alışmam uzun sürecek. Yeni yaşımdan çok ilginç şeyler falan beklemiyorum. "İşini kış tut da yaz çıkarsa bahtına" diyorum artık kendime.


O beni hatırlayacak mı, bu kutlayacak mı konulu meraklarım ve ben şu an gidiyoruz ve yeni yaşımıza alışmaya çalışıyoruz. Yarın daha normal bir kafayla dönmeyi umuyorum.


Sevgiler.

12 kişi de demiş ki:

Finduilas dedi ki...

İyi seneleer. (:

Zeynep Şeker dedi ki...

Mutlu yılllarrr :)

losstime dedi ki...

doğum günün kutlu olsun. tüm güzelliklerin yanında olması ümidiyle...nice senelerrrr

beenmaya dedi ki...

alıştın mı yeni yaşına doğumgünü çocuğu :)))
nice seneler dilerim sağlıklı, mutlu, keyifli, huzurlu...

!reDanDark! dedi ki...

O vakit 'iyiki doğdum.. Gördün mü 25 oldum.. :)' şarkısını armaqğan etmek istiyorum sana.. Nice nice yıllara:)

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Mutlu yıllar. :)

Selin dedi ki...

@ Finduilas

Teşekkürler :)

Selin dedi ki...

@ Zeynep Şeker

Teşekkür ederimm :)

Selin dedi ki...

@losstime

inşallah :) çok teşekkür ederim :)

Selin dedi ki...

@beenmaya

ne kadar çabuk adapte olduğuma inanamazsın :) sadece yaşlı teyzelerin yaptığını düşündüğüm ve çok kızdığım bir hareketi yaptım fark etmeden ve o an anladım ki tamamdır, artık kendimi yaşlı sayabilirim :)

Teşekkür ederim, hep birlikte inşallah :)

Selin dedi ki...

@!reDanDark!

Teşekkür ederim, benim de aklıma hemen o şarkı gelmişti :)

Selin dedi ki...

@Fareli köyün kavalcıları

Teşekkürler :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?