6 Ocak 2011 Perşembe

Biraz daha yaşlı ama biraz daha mutlu!





Bir grup manyağın (onlar kendilerini bilir) bulabildikleri her yerden kutlama yapmasıyla yeni yaşımıza girdik. Ben izlediğim filme kendimi öyle kaptırmışım ki saatin 00.00 olduğunu, tarihin 04.01'den 05.01'e döndüğünü dahi fark etmemişim. Fark ettirdiler :) Kendilerinin hayatına ne kattığımı listelemişler, bu vesileyle de kendimi nimetten saymama sebep oldular :)


Ardından doğum günlerinin vazgeçilmezlerinden biri haline gelen sRknnn imzalı bir adet yazı geldi elbet :) Çok pis alıştım bu duruma ben :) Hayatım boyunca yanımda olmasını istediğim şahane dost ve elbetteki gelecekte olması muhtemel çocuklarımın dayısı olur kendisi! :) (çocuk ihtimali her geçen yıl biraz daha düşse de umut hep var!)


Erken kalkmam gerektiği için erkenden yattım. Sabah uyandığımda masamın üzerinde kargoyla gelmiş bir paket duruyordu. Bu ne olabilir ki diye düşünerek yerimden kalkıp baktığımda ve gönderen kısmındaki ismi gördüğümde "manyak" dedim, itiraf ediyorum :) Paket Ankara'dan gönderilmiş, gönderen a.nur. İlk işim içinden çıkan mektubu okumak oldu :) Mektup yazmaya bayılırım ama bana mektup yazılmasını 2 kat daha fazla severim! 


Sevgili a.nur; 
O manyak şeyi nereden bulduğunu bilmiyorum ama emin ol ben kıyamam onlara yazmaya :) Sık sık yanlış çağda yaşadığını hisseden bir insana bu yapılmaz, madem yapıyorsun zaman makinesini de icat et, ben geçmişe kaçıyorum! Hemen kabarık eteklerimle odada salınırken "Dadıcığım ben odama çekiliyorum" deyip odaya kaçtığımı ve büyük aşkıma mektuplar yazdığımı hayal ettim senin yüzünden. Sonra baktım ne etek var ortada ne dadı ne de büyük aşk... Olmaz böyle :)


Ardından hayatımın ilk el yapımı tebrik kartını aldım! Hayatımda gördüğüm en güzel şeyler arasında ilk 10'a girer o :) Yapan da edacım... Bazı insanları el becerilerinden dolayı kıskandığım doğrudur, çünkü ben öyle fazla detay içeren ve özel bir beceri gerektiren işlerde çok başarılı sayılmam :( Yalnızca Eda'yı bu konuda kıskanmıyorum. Çünkü bu kız bana durup durup şahane şeyler yapıyor yahu! O bana hamurdan Johnny Depp bile yaptı zamanında, daha ne olsun :)


Sonra cennete düştüm! Her tarafın çikolatalarla dolu olduğu çok şahane bir yere gittim, orası hakkında ayrı bir yazı yazacağım :) 


Akşam dilek tutmayı unutarak mumları üfledim. Olsun. Bugüne kadar dilek tuttuk da ne oldu?


Sonrasında sıra öğrencilerden gelen mesajları okumaya geldi. Yanılmıyorsam 60-70 civarı mesaj yanıtladım. Ben yanıtladıkça yenileri geldi, bir yerden sonra pes ettim :) Hepsine teşekkür ettim ve onları ne çok sevdiğimi söyledim :)


25. yaşımın ilk günü yüzümde kocaman bir gülümsemeyle geçti (bazı sebeplerden dolayı ara ara içimi hüzün kaplasa da...) dilerim bu yıl böyle gider. Lütfen, lütfen, lütfen :(


Tekrar teşekkür ederim bana önemsendiğimi hissettiren herkese. 




6 kişi de demiş ki:

a.nur... dedi ki...

"Bir şeyi aramıyorken bulduysan, bil ki o doğru şeydir" dememiş biri ama bu doğru bir önerme olabilir:))

O zamanlar gelmeyeceğine göre, biz birazcık oralara gitsek güzel olur:)

Onu çok sevdiğin biri için kullanacağını düşünerek aldım zaten. O yüzden kıyarsın; hani o, en güzeline layık olur ya 8-)

Gönderilmemiş mektupların da olabilir tabii...

Ama kullan. Sakın kıyamamazlık yapma!

Bir de sensin manyak!

Selin dedi ki...

O zaman ben birini kullandığımda bir tanesini de sana teşekkür mektubu yazmak için kullanırım! 2 tane birden :)

BlueSilence dedi ki...

İyi ki doğmuşsun :-)

Witchie of Stars dedi ki...

ya ben ne pis ne uyuz bisi yolmusum ya =( o kendini bilenler arasinda yer alamadigim cok feci kiskandim onlari. Sen tut en sevdigin birkac blogyazarindan birisi olan sLn'i okuma/okuyama gunlerce sonra da boyle yorumlarla ah vah et! okuz ben! =(

Umarim yeni yasin sana cook daha guzel suprizler getirir sLn'cim, kucak dolusu sevgiyle...

Selin dedi ki...

@bluesilence

Teşekkür ederim :))

Selin dedi ki...

@Witchie of stars

Çok teşekkür ederim :) şu yazdıklarınla o gece vakti o grup arasındaymış kadar oldun emin ol :) çok sağ ol :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?