5 Ocak 2011 Çarşamba

Durum raporu :)

Yeni yaşın başlangıcı gayet güzel oldu :) Bugün yaptıklarımı ve beni çok çok mutlu eden sürprizleri bir ara anlatacağım. Aşırı ilgiden şımarmış doğum günü çocuğu olarak bugünkü şarkımı paylaşmak istedim. (sanırım geçen yıl da bunu yapmıştım.)


25 yaşına girdiğim günün şarkısı "Anahtar sözcük" oldu benim için. Melis Danişmend söyler, biz dinleriz...


Binlerce sözcük var içimde
Çıkmak için hepsi sırada
Hangi birine öncelik versem bilmem


Önce "af"
Senden dilemek için
Senden ve üzdüğüm herkesten 
Çok, çok, çok, çok özür dilerim


Acı
Çektim ve çektirdim
Tuttuğum yas tüm hak etmeyen zavallı insanlar için


Çirkin davranışlarım vardı
Biliyorum mazeret sayılmaz ama
Berbat berbat bir yıl geçirdim


Binlerce sözcük var içimde
Çıkmak için hepsi sırada 
Hangi birine öncelik versem bilmem


Şans
Onu da kaybettim
Halbuki eskiden dört ayak üstüne düşer düşer kalkar giderdim


Korku bundan sonrası
Düzelir mi her şey
Her şey aptal bir romantik komedi gibi


Umut gün içinde bazen
Ara ara, az biraz, az biraz
Aydınlanmakta şu karanlık içim


Bu ara anlatacağım çok şey var aslında ama yavaş yavaş :) Bana önemsendiğimi hissettiren herkese teşekkür eder ve giderim...


0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?