11 Ocak 2011 Salı

Kısacık-10

* Ben geçenlerde kendime bir iyilik yaptım ve Black Swan'ı izledim. Hatta yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder geyiği vardır ya; yeni yaş için geçerli midir bilmem ama ben de yeni yaşıma Black Swan izleyerek girdim. Bu bütün yıl iyi filmler izleyeceğim anlamına gelebilir mi? Gelsin lütfen! Çok beğenmediğim filmler için bile uzun uzun yazı yazarken buna yazmayacağım. Birinci sebebi şu ara canımın yazmayı çok fazla istemeyişi, ikinci nedeni ise maalesef hayatımdan hâlâ çıkmamış birkaç insan var, zevklerimiz hiç benzemese de ne zaman bir şey "izledim", "beğendim", "okudum", "dinledim" desem bunu bir tavsiye sayıp peşimden geliyorlar ve bu durum beni hasta ediyor! 


* İnsanların kendi çıkarları için başkalarını bu kadar rahat şekilde sıkıntıya sokmalarına anlam veremiyorum. İnsanları daha rahat tersleyebilmeyi öğrenmeliyim.


* Melis Danişmend'in yeni albümünü dinleyip duruyorum bu ara.


* "Beni üzenler ölmesin ama sürünsünler karanlık zindanlarda." 


* Bir de geçenlerde "Despicable me" isimli eğlenceli animasyonu izledim. Küçük kızların üçüne ayrı ayrı bayıldım! Ama en küçüğü olan Agnes bambaşka tabi: "it's so fluffy, I'm gonna die!!!"


* Dün gece rüyamda öğrencilerimi gördüm, hepsiyle teker teker sarılıp öyle bir ağladık ki... Çocukları özledim :(


* Her şeyi çok bilen sevgili aptal yöneticimiz yerime "İngilizce bilmeyen İngilizce öğretmeni" alınca şaşırmadım, tam tersine güldüm. Bu kadar aptalca idare edilen başka bir eğitim kurumu olabileceğine inanmıyorum! En son lisede İngilizce dersi görmüş ve arkasından kendisini zerre kadar geliştirmemiş belli ki. Ama bizim o her yanından zeka fışkıran idarecimiz tabi ki sorun etmez bunu, neden etsin? O paraya bakar. Bir matematik öğretmeninden daha az paraya çalışmayı kabul edersem pekâlâ matematik öğretmeni olabilirim o dershaneye. Sorun değil böyle şeyler. Tek önemli şey para!


* Kendisini bacak kadar çocuklara rezil ettiğinde de üzülmüyorum, gülüyorum. Yalan yok :) Sadece öğrencilerime üzülüyorum. Dersini çocuklardan daha az bilen bir öğretmenleri var artık...


* Bu ülkede bitirdiği bölüme dair fikri olmayan insanlar varken şaşırmamak lazım en son lisede İngilizce görmüş birinin İngilizce bilmemesine. Anlamadığım şey bu nasıl bir öz güven? Ben de lisede bütün dersleri gördüm, gireyim o zaman hepsine... Ayrıca para kazanmak için bilmediğim bir derse girip o öğrencilere zarar vermeyi nasıl bir insan evladı göze alır? 


* Öğretmenlik hayatının bana öğrettiği en önemli şey para için insanların ne derece çirkinleşebileceği. 


* "Her gün kalktım yataktan bir duayla, bu defa durucam sapasağlam ayakta!"


* 50. defa Pride and Prejudice okuduğumdan bahsetmiştim. Kitabın sonunda Mr. Darcy ve Elizabeth'ten kat kat mutlu olmayı başarıyorum her defasında :) Mr. Darcy; seninle 14 yaşında tanıştığımızda aşık olmuştum sana, yaş 25, hâlâ aşığım :)


(alıntılar Melis Danişmend'in yeni şarkılarından.)

2 kişi de demiş ki:

buraneros dedi ki...

İşte dolaşmanın bir faydası daha; tanımadığımız biriydi Melis Danişmend, şimdi referans sağlam bir yerden olduğuna göre, peşine düşüp tanışacağız:))

Selin dedi ki...

umarım seversiniz :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?