2 Ocak 2011 Pazar

Turist


Yalan yok, ne zaman bir Johnny Depp filmi vizyona girse aşık ergen kız triplerine girer ve ilk günden atarım kendimi sinema salonuna. Aslında özellikle merak ettiğim tüm filmlere bunu yapıyor da sayılırım. Neyse.

Kafam bambaşka şeylerle doluyken vizyona girdiği için pek de ilgilenemedim, hele bir de ardından ne kadar kötü olduğuna dair bir şeyler duyunca "Amaaan salla, bir ara izleriz" dediğimi de itiraf etmeliyim. O şekilde kaldı işte, canım bir türlü izlemek istemedi.

Birkaç gündür de "Bir ara izlerim" deyip erteliyorum durmadan. Erteleye erteleye dün geceye ulaştık. 

Önce konuyla biraz alakalı bir şey anlatmak istiyorum. Geçenlerde kanal kanal gezinir ve hiçbir şey bulamazken baktım sinema programı var, takıldım o kanala. Bahsi geçen kanal ismini ara sıra dolanırken gördüğüm ama daha önce hiç izlemediğim bir kanal ve öyle sanıyorum ki yerel kanal falan da değil. (Yerel kanal olması da bu saçmalığı haklı göstermez gerçi.)

Geri sayımda Turist'e sıra geldiğinde sunucu kişisi şöyle dedi:

"Turist, çevremdekilerin bir kısmı beğenmediği için benim de izlemediğim bir film. Kötüymüş zaten hem de Av Mevsimi'nin gölgesinde kaldı."



Sormak istediğim şu:

Nerede olursa olsun "sinema programı yapan" ve o programda çeşitli eleştiriler yapması beklenen bir insanın çevresindekiler beğenmedi diye bir filmi izlememe lüksü var mıdır? O senin işin yahu! Tv'de program yapmayı geç 3 kişinin okuduğu bir sinema blogu yazıyor olsan dahi o işi ciddiye alıyorsan bahsi geçen o filmi izleyip ona göre yorum yapman gerekmez mi?

Arkadaş ortamında sohbet ediyor sanki!

Neyse konuya geri dönüyorum. Çok kötü bir film izleyeceğiniz beklentisiyle filmin başına oturursanız filmi sevebiliyorsunuz, ben denedim, oldu.

Ayrıca bir kez daha fark ettim ki Angelina Jolie kucağında sevimli çocuklarıyla gezdiğinde ya da ülke ülke gezip zor durumdaki insanlara yardım ettiğinde bana çok sevimli gözüküyor ama oyuncu olarak kendisini sevemiyorum.




Biraz spoiler sayılır. Biraz da "çemkirme" denebilir.

-----


"24 milyon dolar harcadın ve kendine seçtiğin yüz bu mu?" gibi bir cümle söylüyor ya filmin sonunda, o cümleden dolayı da kendisini çok pis kınıyorum, ayıptır, terbiyesiz kadın! O yüzü bir kez görmek için ölecek insanlar var bu dünyada!

-------

Spoiler da çemkirme de yazı da bitti. 

Başka bir film izleme zamanı!

6 kişi de demiş ki:

t.u.b.a dedi ki...

alakasız olacak belki ama acun ılıcalı bu filmin galasına, angelina jolie ve johnnymiz deppimizle röportaj yapmaya gitmiş geçen aylarda. röportajda johnny depp'e türkiye'de çok hayranınız var, bir gün türkiye'ye gelmek ister misiniz gibi bir soru soruyor, johnny de hee tabi tabii görürsem söylerim tarzında cevap veriyor isteksizce. bi de surat iki karış sanki silah zoruyla röportaj veriyor. insan en azından daha nazik olur yalan da olsa ülkenizin güzelliklerini duydum bir gün mutlaka gelip görmek isterim filan der, şahsen büyük hayal kırklığına uğramıştım izlediğimde, o gün johnny depp benim için bitti :P ama sweeney todd'ın hastasıyım o ayrı :))

Samantha Andrews dedi ki...

çemkirişine feci katılıyorum...

Sweet Leaf dedi ki...

Aynen, çemkirişine feci katılıyorum ben de. Kaldı ki dediğin gibi müzik - sinema - kitap - oyun gibi konularda, kategorileşmiş konularda blog yazanların bile tanıtımlarına ve yorumlarına dikkat edip objektif olmaları gerekirken bir de bir programcının öyle davranması çok acı. Türkiye'de televizyon programcılığı, köşe yazarlığı falan kimlere kaldı...

Selin dedi ki...

@t.u.b.a.

Ayıp etmiş, halbuki bir gelse, o bizim ülkemizin güzelliklerini görse, biz onun güzelliğini görsek :P

Selin dedi ki...

@ Samantha Andrews

Bunu dile getirmesem içimde kalacaktı :)

Selin dedi ki...

@Sweet Leaf

Televizyon izlediğimde ve gazete okuduğumda olanı biteni internetten takip etmekle ne kadar iyi bir iş yapıyor olduğumuzu fark ediyorum. İşini gazetecilerden, habercilerden çok daha büyük bir ciddiyetle yapan onlarca sinema/müzik/spor/haber blogu varken televizyona ve saçma sapan tiplerin yazar olduğu gazetelere hiç gerek yok.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?