8 Şubat 2011 Salı

Hay tek taşınıza be!



Bu defa kesinlikle sevgililer gününe söven şeyler yazmayacak/söylemeyecektim. Ama bugün gördüğüm o reklamdan sonra bu kararı bozdum, çünkü sinirimi bir şekilde atmam gerek.


Hatun kişisi ayrılma bahanesi sunmaktadır muhtemelen. "Çok tatlısın amaaaa..." der, o an erkek olan kişi tek taş yüzüğü gösterir. Hatun kişinin duyguları anında değişir. "Sana bayılıyorummmmmmmm" der. 


O an TV karşısında olan Selin kişisiyse TV'yi camdan atma isteği duyar.


Evet biliyorum, sevmedikleri adamlara para için tahammül eden bir sürü kadın var dünyada. Aşktan önce parayı tercih edenler var bol bol. Ama öyle olmayanların sayısı daha fazla ve bu reklamdan benim aldığım tek mesaj "bir kadının fikrini tamamen değiştirmek istiyorsanız tek taş yüzük alın".


Evet, bu kadar. Kadınların kafası ancak bu kadar çalışır değil mi? Fikirleri de bu derece çabuk değişir. Maddi şeylere o kadar bağlılardır ki... Sizden hoşlanmaması önemli değil. Bir yüzük alın ve her şey istediğiniz gibi olsun.


Hakaret bu, başka bir şey değil!


Son bir şey, tek taş yüzük fikrimi değiştirir evet, karşımdaki hakkında olan olumlu fikirlerimden tereddüt etmemi sağlar. O kadar... 


Bir de dün gördüğüm şöyle bir şey var. Hem kadınlara hem erkeklere yönelik ürünleri bulunan markalar sevgililer günü için kampanyalar yapmış. Ama sadece kadın ürünlerinde! Sadece bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama sanki biraz "hediye alıp kadın milletinin ağzını kapatma günü" olarak algılanıyor erkekler tarafından bugün. Umarım bana öyle geliyordur. Ufff ya da bana ne ya, alan memnun satan memnunsa bana ne!?


Neyse, zerre kadar umursamadığım, hayatımın hiçbir döneminde kutlamadığım/kutlamayacağım bir gün altı üstü. Takılmamayı daha doğrusu sinirlenmemeyi öğrenmiştim. Ama bugün o reklamı görünce...

3 kişi de demiş ki:

MeLLy dedi ki...

Reklamı görmedim ama gerçekten ne uyuz, ne sinir bozucu bi reklammış o öyle..! :/
Zaten aşk yerine parayı tercih edenlerin arttığı bi dünyada yaşıyoruz, bari bide reklamlarla falan bunu normal bir şeymiş gibi gösterip, iyice buna teşvik etmeseler.. Saçmalık resmen.. :S

Selin dedi ki...

@MeLLy

En çok da ona kızıyorum zaten. Bu normalmiş, olması gereken buymuş, kadınların hepsi için önemli olan tek şey maddiyatmış, kadınlar bir takıyla, güzel bir hediyeyle ya da biraz parayla bütün fikirlerini değiştirebilirmiş... Oluşturdukları algı tamamen bu. Çok sinir bozucu.

bellatrix dedi ki...

"Sevmediğin bir kadınla, sevmediğin bir erkekle yaşamak, güvenlik için yaşamak, garanti için yaşamak, ekonomik destek için yaşamak, sevgi dışındaki herhangi bir neden için yaşamak, onu orospuluktan başka bir şey yapmaz." Osho

Böyle de, geç.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?