9 Şubat 2011 Çarşamba

Sen yokken

Eğer dinlenmesi sakıncalı şarkılar, dinlenmesi psikolojime zararlı şarkılar ya da ona benzer bir listem olsaydı bu şarkı kesinlikle o listede olurdu. Anlattığı şey öyle tanıdık ki...


Flört'ün son albümü Demli'deki "Sen yokken" isimli şarkıdan bahsediyorum.




Sen yokken kuşların sesi çıkmıyor
Sen yokken İstanbul'un bile hiç tadı yok
Sen yokken arızalarım bir bir depreşiyor
Ah sen yokken acılarım iç içe giriyor.


Bu sabah sensiz uyandım, zor oldu
Aşktan mıdır nedir bilmem.


Ses ver, bir kuşun kanadına takılıp gelirim
Uzanıp nehirlerde akar gelirim
Çünkü sen yokken yağmurun bile tadı olmuyor
Çağır beni gönlüme dikilmiş serenim.


Bu sabah sensiz uyandım, zor oldu
Aşktan mıdır nedir bilmem.


Şuraya tıklayınca şarkıya ulaşabiliyoruz: http://www.flortmuzik.com/8.htm

6 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

boş yere dememişler "çoktan unuturdum ben seni çoktan ah bu şarkıların gözü kör olsun" diye öyle değil mi...

Vladimir dedi ki...

Efkarlandıran bir şarkı bu..

Ben de geçenlerde öfkelendiren bir şarkı duydum bu efkarı onunla dağıtablirim ancak;

"Oğlun olmuş benden sonra" yuh yani yuh ohadaha ismi bile sinirlendirdi. Sözlerini kopyalayamayacağım, yapıştıramayacağım.

Yarattığım dağınıklıktan ötürü feci halde özür dilerim. Çok pardon.

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Çok beğendim şarkıyı.

Selin dedi ki...

@beenmaya

Aynen öyle...

Selin dedi ki...

@vladimir

o şarkıyı hiç duymadım ama isminden tahmin edebiliyorum nasıl olduğunu :)

Selin dedi ki...

@Fareli köyün kavalcıları

Flört'ün güzel şarkıları çoktur, bakmakta fayda var o zaman :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?