6 Mart 2011 Pazar

Brrrr

Sevgili gençler ve kendini genç hissedenler;


Eğri oturup doğru konuşalım. Hava soğuk! Fazlasıyla soğuk.


Mini etek-ince çorap giyecek, ince gömlekle dolaşılacak, montsuz gezilecek bir hava yok. Geberip gideceksiniz, yapmayın böyle.


Ayrıca incecik giyindiğinizde hiç de havalı olmuyorsunuz. Tamam kalın montlarla olduğumuzdan şişman gözüktüğümüz doğru ama 110 cm.lik bel çevresi ince gömlek giyince 60 cm.ye düşmüyor takdir edersiniz ki...


Yapmayın bak, kalıcı hastalıklarınız olacak ileride. Hem size baktıkça ben üşüyorum.


O değil de dondurucu soğuklar geliyormuş yine...

4 kişi de demiş ki:

Aslısın dedi ki...

Anneannem gibi konuşmuşsun:)) Ben de çok üşüyenlerdenim, o cıbıldaklara bakınca bile üşürüm.

Selin dedi ki...

Yaşlıların haklı olduğunu gördüm artık bu konuda :) Soğuktan titriyor yine de o şekilde dolaşıyorlar. Allah akıl fikir versin :-/

Mia Wallace dedi ki...

aynen yaa! bugün t shirtlü babetli bir dolu insan gördüm..

Selin dedi ki...

ben yarım saat öyle dolaşsam bir hafta ateşler içinde yatarım kesin, bu insanlarda nasıl bünye var anlayamıyorum...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?