19 Mart 2011 Cumartesi

Hadi

İşte korktuğum şey buydu! İnsanlara anlatmayı bir türlü başaramadığım şey de buydu...


Farklı sebeplerle de olsa birkaç defa hayal kırıklığına uğrayınca onun etkisi mutlaka kalacaktı ve kaldı da... Ne zaman bir şeyler iyi gitse bozulacağından korkuyorum. Sanki hayatımda hiçbir zaman hiçbir şey iyi gitmeyecek gibi geliyor.


Neden?


Daha önce iyi gitmedi diye.


Her zaman kötü şeyler olacak gibi geliyor. Sandıkları gibi bahane uydurmuyorum. Aklım başka yerlerde de değil. Sadece korkuyorum işte. 


Sanki hep kötü gidecek gibi.


Halbuki güzel olsa artık olmaz mı? Saçmaladığımı fark ettirse hayat bana. Hayatımın ilk 24 yılı hep bir yerlerde takılı kalarak geçmişse de 25'e girer girmez ileri bakmayı öğrenebilmişken... Güzel şeyler olsa hazır ben beni üzen her şeyi kafamdan atmayı başarmışken.


Olsa ya...


Hadi be.

1 kişi de demiş ki:

Aslısın dedi ki...

Osho diyor ki; korku, geçmiş ve geleceğe dairdir. Bugünü o geçmiş ve gelecekteki korkuyla doldururuz. Bugünü rahat bırakmak lazım. Kolay mı? Öğrendiğimiz bu olduğundan hayır ama imkansız değildir sanırım.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?