5 Mart 2011 Cumartesi

Kısacık-15



* Rüyamda askere çağrıldığımı gördüm. Hayırdır inşallah.

* Çok sevdiğim bir işim varmış ondan da istifa etmişim askerlik için. "Her şey güzel olacaktı lan niye bıraktım şimdi ben işi" dedim. Ya bir de nasıl bir askerlik aşkıymış bu anlamadım. Aslında konu hakkında gerçekten hissettiklerim ve hissettiğimi sandıklarım çok farklıymış meğer. Bilinçaltı öyle diyor.

* Bana yazılmış olmasını dilediğim şarkılar var. Ya herkese olur di mi? Tuhaf değilim yani ben. Ne olurdu mesele The Turtles'ın Elenore'u ben olsaydım :( Kıskanıyorum.

* "Çoşku" yazan edebiyat öğretmeni gördüm. KPSS'yi geçmiş gelmiş devletin lisesine kadrolu öğretmen olmuş. Ben o "çoşku"dan hareketle bambaşka yerlere ulaşıp sinirlenmedim, hayır. Hiç yapmayacağım şeyler bunlar...

* Günlerdir film izlemeye niyetlenip hangisini izleyeceğine karar veremeyen sonra vazgeçen o insan benim.

* Digitürk reklamlarını görünce sinirlenen o insan da benim. Hayallerine dokunmuş, peeeh, bloglarımıza dokunduğun gibi hayallerimize de sen dokun, alıştık biz!

* Bloguma dokunma, çek ellerini artık, dokunma bloguma, dokunma, dokunma!

* Cumhurbaşkanı konuyla ilgileneceğini söylemiş. Eğer cidden bir sonuca varılırsa ve şu saçma yasa düzenlenip adam gibi bir hale sokulursa cumhurbaşkanı hakkındaki fikirlerim büyük ölçüde değişebilir. (Şu an çok olumlu şeyler düşündüğümü söyleyemem. Ama iyi bir iş yaparsa ve şu saçmalıklardan bizi kurtarırsa sevebilirim. Bunu yapan kim olursa severim.)

* Bu dünyada herkes her şeyi biliyor ya bayılıyorum. Ben o konuyu bilmeyen halimle bir soru sorduğumda neden ağzın açık kalıyorsun o zaman be Allah'ın kulu?!

* Yeni bir şeylere başlayasım, yepyeni şeyler öğrenesim geldi yine. Gerçi bu his hiç gitmiyor. Mesela yeni bir dil 8-) 

* Kar yağacakmış diyorlar... Yağacaksan yağ dostum artık! Bu soğuk artık biraz fazla olmaya başladı yoksa.

* Umut Sarıkaya'nın hastasıyız.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?