10 Nisan 2011 Pazar

Durum kısaca böyle

Çevremdeki insanların yalan söylediklerini fark ettiğimde bunu onların yüzüne vurmuyorum. Tam tersine söyledikleri her şeye inanıyor gibi yapıyorum ve daha ne kadar ileri gidebileceklerini izliyorum.


Bence çok eğlenceli!


Bir de neden yalana ihtiyaç duyduklarını çözebilirsem eğlencem iki katına çıkacak.


Hımm evet, yine ben fazlasıyla gereksiz ve sinir bozucu insanlar buldum ve etrafıma topladım. Hep yaptığım şeyi yaptım yine. Değişiklik yok.


Bahar gelmiş, hayat eğlenceli, insanlar komik...

2 kişi de demiş ki:

Vladimir dedi ki...

Yalan söyleyen insan karşısındakini aptal yerine koyuyor aslında ve ben de buma çok kızıyorum. Farkedip de bir süre izlemek gerçekten iyi oluyor.

Selin dedi ki...

Bence çoğunlukla aptal yerine koymaya çalışıp beceremiyor ve kendisi aptal konumuna düşüyor. Düşünsene karşındaki senin inandığını sanıp anlatıyor da anlatıyor. Ama sen farkındasın yalan olduklarının. Hatta bir gün söylediği diğer gün söylediğini tutmuyor. Bence takibi çok eğlenceli :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?