4 Nisan 2011 Pazartesi

Kısacık-17


* İstiklal'deki o çirkin binayı her gördüğümde küfredeceğime söz veriyorum. 


* Hala kalın montlarla gezinip tir tir titrememize bakarak yaz gelmedi diyebiliriz. Hatta bahar bile gelmedi. O zaman bu salak karıncalar neden şimdiden başladılar dolaşmaya? Soğuk havalarda ortalıkta görünmezlerdi eskiden.


* "Örümcekten korkulur mu yaa" diyen insan, seni asla anlayamayacağım.


* Canım güzel bir tarihi film izlemek istiyor, film klasörünü karıştırıyorum, tarih filmlerinin hepsi kayıp. Ertesi gün animasyon istiyor, bu kez animasyonlar kayboluyor. Bugün de macera filmi izleyesim vardı ama tahmin edin macera filmlerinin başına ne gelmiş...


* Bloglar sanırım hala açılmadı ve açmaya niyetleri de yok. Sanırım diyorum çünkü 2 gündür bana bütün siteler kapalı. 35. yenilemenin ardından friendfeed'i açabiliyorum, 2. sayfaya geçemeden gidiyor bağlantı. Arada twitter gözüküyor. Öyle işte. I love ttnet!


* Salak insana tahammül etmek yine kolay ama kendini zeki sanan salak var ya, işte o fena!


* Bazen tumblr'da Marilyn Monroe'nun zamanında söylediği sözlere denk geliyorum da şimdi yaşasaymış kesin sevmezmişim kendisini onu fark ediyorum. Belki hep bana öyle denk geliyor bilemem ama aşk, giysiler, erkekler, yine aşk, yine giysiler ya da moda ve yine erkekler arasında gidip gelen konular üzerine gördüğüm her şey.


* Ama yaşasaymış Audrey Hepburn'ü yine severmişim bak. 


* Hani demezsin ama "Ölmüş olmaları ne değiştiriyor" diye soracaksan söyleyeyim, ölünce farklı gözle bakmaya başlıyoruz ya hani insanlara... Ölünce değerleri birkaç kat artıyor. Ölmüş olmalarının da bu kadar sevilmelerinde payı olduğunu düşünmemden hareketle öyle dedim.


* Pazar günleri herhangi bir alışveriş merkezine gitmek zorunda kalınca kendimi vahşi hayvan belgeselinde gibi hissediyorum. Hızlı olan karnını doyurur, ötekileri alt edebilen hayatta kalır! Yemek katları savaş alanı gibi. Neler yapacağımızı görmek için bizi oraya tıkıştırıyorlar sanki.


* Her zaman asıl suratlı ya da her zaman güler yüzlü bir insansanız sorun yok ama benim gibi biraz da olsa tanıdığınız insanlara karşı güler yüzlü; fazla tanımadıklarınıza karşı yanlış anlaşılma kaygısıyla ciddi davranıyorsanız işte o zaman kötü oluyor. Sinir bozucu! Aslında yüzüne bakıp bakıp gülemediğim bazı insanlar benim için yanında güldüğüm o insanlardan daha önemli ama bunu bir tek ben biliyorum. Ağlamak istiyorum şu saniye.


* Hayatta kötü olan her şeye alışıp onları sevmeyi öğrenebilirim. Yeşil çay içmeye dayanamadığım günlerden yeşil çay içmeden geçmeyen günlere gelebilmişsem... Bildiğin seviyorum yani.


* Nispet yapmak gibi olmasın ama çok süper arkadaşlarım var benim. Gerçi çok sinir bozucu olanlar da var.


* "Şimdi sus Selin!"

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?