16 Nisan 2011 Cumartesi

Sorulu cevaplı mim!

Merhaba, ben gelen mime cevap yazıp onu yayınlamayı unutan insan.


Uzuuuun zaman önce Mia Wallace bana bir mim göndermişti, kendisine gecikmeli olarak teşekkür eder ve yine gecikmeli olarak yazıyı taslaklardan kurtarıp görünür hale getiririm. 


* Hayalinizdeki meslek nedir?
- Eğitimini aldığım şeylerden biri olmadığı kesin. Sanırım en uzun süre hayalini kurduğum iş arkeolog olmaktı. "Türkiye'de arkeologlara iş yok yeaaa, napcan arkeolog olup yeaaa" cümlelerini duya duya tırstım ve vazgeçmiştim. Halbuki ne güzel olurmuş... (ayrıca meslekler hakkında abuk subuk yorumlar yapan o adamların ne boş insanlar olduklarını keşke zamanında fark etseymişim.)


* Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?
- İsim verip de o parfümleri piyasadan toplattırayım mı şimdi? Ben yeni bir parfüm bulurum, çok severim, bitince bir bakarım ki o parfümü üretmeyi bırakmışlar. Son birkaç yıldır hep bunu yaşıyorum. En son "Aaa ne güzel kokuyor" deyip aldığım parfüm Pur Blanca Blossom. Yani yakında onu üretmeyi de bırakacaklar. Neden ben?!


*  Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü, sütsüz?
-Hem çay hem kahve, ikisini de fazlasıyla seviyorum, ayırım yapamadım. İkisi de şekersiz. Kahve sütsüz.


* En önemli makyaj hileniz?
-Hile falan bilmiyorum :( Makyaj dediğim şey zaten göz kalemi+rimel (ya da maskara, hangi ismi severseniz) ikilisinden ibaret, o konuda da pek bir hilem yok :)


* Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
-Ben ne isteyeceğime karar verene kadar cin kaçardı, ne olacak başka?


*Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
-Tatlıııı!!!!


* Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız ne renk olurdu?
-Hello Kitty olsaydım intihar ederdim, açık ve net :)


* Eğer ömrünüz boyunca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
-Yüzük.


* Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
-İnsanların aklından geçenleri okumak isteyenlerden biri de benim. Tabi bu fikrin hemen arkasından da "hakkımda düşündükleri kötü şeyleri de öğreneceğim" deyip sıkıntıya giriyorum. O zaman uçayım ben. Beeen meselaaa, uçarım meselaaa!


* Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
-Göz kalemi.


* Eğer geleceği görme şansınız olsaydı görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
-Kesinlikle görmek isterdim, sonra içime bir kurt düşerdi, aklıma kötü şeyler gelirdi, isteğimden vazgeçerdim. Arkasından da bu son kararımın pişmanlığıyla yaşar giderdim. Klasik Selin halleri.


* Gizli ünlü aşkınız kim?
-Johnny Depp'e duyduğum aşkı kısa bir süre için askıya aldım. Onun yerine bir süre için Guillaume'u sevesim ve Marion'la ikisini bir arada her gördüğümde "dünyada ne tatlı çiftler var" diye hüzünlenesim var.


http://www.itusozluk.com/gorseller/guillaume+canet/182916


* Neden blog tutmaya başladınız?
-Düşündüklerimi ve hissettiklerimi yazarak anlatmayı seviyorum. Herhalde ondan.


Mia'ya tekrar teşekkürler :))

1 kişi de demiş ki:

Mia Wallace dedi ki...

öncelikle çok şaşırdım bu mimi görünce ben unutmuştum ama yine de yaptığın için çok teşekkür ederim çok tatlısın :) ve şu cevabına çok güldümm!

hello kitty olsaydım ölürdüm hahahaha :D süpersin!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?