2 Mayıs 2011 Pazartesi

Merak


Şu ara askıya almış olsam bile bir Johnny Depp aşkı söz konusu olduğu aşikar. Saklamıyoruz kendisine olan sevgimizi.


Şu yukarıda görmüş olduğunuz yazı ilk olarak 1-2 hafta kadar önce karşıma çıktı tumblr'da dolaşırken. Sonra bir daha çıktı, bir daha, bir daha...


"Hımm, doğru demiş bak" cümlesini kurduktan sonra altta söyleyenin ismini görünce şaşırdım. Johnny Depp böyle bir cümle söyleyemez diye düşünüp şaşırmadım tabi. Söyler. Gerçi söylemese de yerine "Hebele hübele" dese benim de dahil olduğum bir grup hatun kişisi kendisini ağzı açık izlemeye devam eder. Yalan yok.


Benim asıl merak ettiğim böyle bir sözü nerede ve neden söylemiş olabileceği.


Kate Moss'la birlikteyken birden karşısına Vanessa Paradis çıktı, sonra da gazeteciler gelip "Olum sen Kate'e aşıktın, şimdi ne oldu" dediler ve onun üzerine mi bunu söyledi?


Durup dururken "Özlü söz söyleyesim geldi" deyip gazetecileri etrafına mı topladı?


Herhangi bir filmde söylüyor olsa altına karakterin ismi yazılmalı, o yüzden o şıkkı eledim.


Kitap falan yazdı da benim mi haberim yok?


Ya da manyak bir gazeteci gelip sordu mu "Şimdi Johnnyciğim, diyelim birine aşıksın, sonra başka birine daha aşık oldun, ne halt edersin böyle bir durumda?" diye...


Her türlü meslekten insanı anlıyorum ama oyuncular ve müzisyenler vb. bu tür sözleri ne ara nasıl ediyorlar işte onu yıllardır merak ediyorum.


Tarihe geçecek bir söz söyleyecekseniz yalvarırım beni de çağırın!

4 kişi de demiş ki:

Mia Wallace dedi ki...

haha ne tatlısın :) bir sözü görüp bu kadar düşünmen acayip tatlı geldi bana

Sisyphe.. (Ucnokta) dedi ki...

Hugh Laurie - Let Them Talk (2011)
Blues | Mp3 320 Kbps CBR | 133 MB | 55:57 Min.
% 3 Recovery File | Release Date: 2011


01. St. James Infirmary (6:25)
02. You Don't Know My Mind (3:39)
03. Six Cold Feet (4:55)
04. Buddy Bolden's Blues (3:13)
05. Battle of Jericho (3:48)
06. After You've Gone (4:09)
07. Swanee River (2:43)
08. The Whale Has Swallowed Me (3:37)
09. John Henry (3:35)
10. Police Dog Blues (3:33)
11. Tipitana (5:07)
12. Winin' Boy Blues (3:00)
13. They're Red Hot (1:12)
14. Baby, Please Make a Change (4:58)
15. Let Them Talk (4:11)

Download
http://www.filesonic.com/file/795492511
or
https://www.rapidshare.com/files/458310449/HL.2011.LTT.Ucnokta.rar

Belki gozden kacmistir diye.. ; )

Selin dedi ki...

@ Mia

:) Teşekkürler, bu saçmalamamı tatlılık olarak görmek olsa olsa senin tatlılığın olabilir :)

hayat yeterince sıkıcı zaten, ben de canımı sıkmayacak konular bulup onların üstüne düşünerek eğlenmeye başladım bu ara. tavsiye ederim :)

Selin dedi ki...

@Sisyphe.. (Ucnokta)

Gözden kaçmıştı gerçekten :) Nasıl teşekkür edeceğimi şaşırdım şu an :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?