16 Mayıs 2011 Pazartesi

-mim-

Beenmaya'mdan gelen bir mim var, aklımdayken yazayım :)


Önce kendisine teşekkür edeyim tabi :)


Sorulara cevap vereceğiz, en sevdiğim türde bir mim yani.


Hadi başlayalım.


* Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
-Bu ara o şaşırtıcı şeyler bana normal geliyor, hatta her şey bana normal geliyor. İyi değilim galiba.


* Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
-Alana kadar aklımdan çıkmayan, durmadan düşündüğüm yegane şey kitaplar. Alsam mı deyip almaktan vazgeçersem sonradan pişman oluyorum ve alana kadar kendimi yiyorum.


* Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
-Pizza olur, waffle olur, kumpir olur, ıslak hamburger olur. Çikolatayı söylemeye gerek yok. 


* Uğurun var mı?
-Özel zamanlarda takmaya dikkat ettiğim bir yüzüğüm var. Uğur getirmesinden de değil ama kendimi iyi hissediyorum o varken ve buna ihtiyaç duyduğum için mutlaka takıyorum onu. Aslında uğur getirdiğine inandığım abuk subuk davranışlar da var. Neyse, detaya girmeyeyim :)


* Kendine en yakıştırdığın renk?
-Hiç yakışmayan sorusuna cevabım var: "Mor". Ama en çok yakışan deyince...
İnsanların da bu soruya cevap verebileceğini sanmıyorum, çünkü siyah ve zaman zaman giydiğim kahverengi tonları dışında renklerle pek görmüyorlar beni.


* En sevdiğin takın?
-Uğurla alakalı soruya dönebiliriz. Cevap ortak :)


* Takıntın?
-Hangi birini sayayım önce? Çok fazla insanda bulunduğunu sandığım sayı takıntımı yazayım. Herhangi bir şey alırken asla 3 tane 7 tane falan almam. Ya çift sayı olmalı ya da 5'in katları. Bunu da bilinçli yapmıyorum aslında, bir gün tesadüf eseri fark ettik. Saçma tabi.


* Ben bu şarkıyı duyunca şakırım.
-Ben sevdiğim bütün şarkıları duyunca başlarım eşlik etmeye.


* Solunda ne var?
- Kitaplığım.


Mim Mischief'e, a.nur'a ve bi dost'a gitsin. Linklerini eklemeye üşendim şu an, idare edelim böyle :)

2 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

sayılar konusunda bakıyorum da pek bir benzeriz :))

Selin dedi ki...

evet evet :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?