19 Mayıs 2011 Perşembe

Sabaha karşı

05:30 Bütün böceklerden nefret ediyorum, hepsinden. Allah'ım neden beeeen?

05:40 Hani her şeyin bir sebebi vardı? Yıllarca kendimi yiyip bitirme sebebim ne olabilir? Ne getirir bana?

05:50 Ya iğrenç yaratık yaa, sabahın bu saatinde bana bu yaptığın ne şimdi? Böcekler olmasa dünya daha güzel olurdu!

06:00 Küçük küçük olaylar birleşip büyüklerine sebep olmuyorsa ya? Ya o kelebeğin kanat çırpışı yalnızca bir kanat çırpmaysa ve başka halta yaramıyorsa? Ya şu an önemsiz görünen küçük davranışlarım ya da sözlerim bir araya geldiklerinde de bir şey ifade etmeyeceklerse? Ya şu an yaptıklarımız ileride de bize bir şey getirmeyecekse...

06:05 Fransa'ya gitsem mesela. Kalsam orada. Neyi özlerim ki?

06:10 Aklımdan geçen her şeyi söylesem, vereceği cevabı beklemeden bassam gitsem.

06:15 Arasam desem ki "Bitti bak, geçti. Uzun sürdü ama geçti."

06:20 Bugüne kadar doğru sandıklarım vardı. Bugün doğru nedir onu bile bilmiyorum. Yok öyle bir şey, olmamalı.

06:25 Belki bunca zaman hep anladı insanlar ne dediğimi ama anlamamış gibi yapmak işlerine geldi.

06:27 Nedir benim bu çilem
Hesap bilmem
Muhasebede memurum
En sevdiğim yemek imam bayıldı
Dokunur
Bir kız tanırım çilli
Ben onu severim
O beni sevmez.

06:30 Erkenden kalkıp marketten böcek ilacı alayım, her tarafa sıkalım. Gelmesin yine lanet olasıca yaratıklar.

06:32 Alışmış olmalıydım mutsuz sonlara.

06:34 İnsanlar en çok gece saçmalar sanırdım ama ben en çok sabahın bu saatlerinde saçmalıyorum.

06:36 Bana bu saatlerde gönderilmiş mesajlar/mailler vardı. Neden bu saatte yazıldıklarını şimdi anlıyorum...

06:38 Küçük olayların birleşip büyük sonuçlar doğurduğuna inanmayı bırakmalıyım. Küçük küçük şeyler olarak kalacak yaptıklarım.

06:38 "Dileğini tutmuş sayar sonsuzdan geri..." Sayıyorum ben de!

06:40 Acaba insanlar farkındalar mı?

06:41 Fark etseler ne olur ki?

06:42 Hissetmişler midir?

06:43 Acaba sprey şeklindeki ilaçlardan mı alsam tablet mi?

06:44 Ders var erkenden...

06:45 Yatsam bugün gitmesem. Öğlen giderim.

06:46 Uykum kaçtı böcek yüzünden deyip rezil olmayayım. Hastaydım gece derim.

06:47 Yine de 1-2 kişi bilebilir olanı, komik çünkü.

06:47 Her şeyi anlatasım geliyor.

06:47 Belki biter. Her şey nasıl başladıysa öyle biter demez miydi Yavuz Çetin? Bir şey biter bir şey başlar...

06:47 Selin daha fazla saçmalama!

06:47 "All good things come to those who can wait" der Mrs. Lovett şarkının bir yerinde.

06:47 Daha ne kadar beklemeliyim acaba?

06:48 Yine düşünceler beynime üşüşmeye başladı.

06:48 Kandırma kendini, herhangi bir şeyin iyi olacağı yok. İyi denecek hiçbir şey yok.

06:48 Nereye gitsem? Kim özler ben gidince...

06:48 Lanet olasıca böcekler!

06:48 Söylesem aklımdaki her şeyi...

Arada kendime kalması gereken onlarca düşünce daha ve sonrası uyku-kabus karışımı...

2 kişi de demiş ki:

Mega Süpersonik Sam dedi ki...

Bunu ben de yapıyorum arada... çok rahatlatıcı aslında

Selin dedi ki...

o saatler fazlasıyla sıkıntılı geçse de sonrası güzel..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?