25 Haziran 2011 Cumartesi

Beş...

14 yaşındaydım. Hayatım boyunca unutmayacağım bir rüya gördüm bir gece. Bembeyaz bir odada hiç tanımadığım biri var önümde. "Bu adamın O olduğunu söylediler, yüzünü görmeliyim" deyip dolaşıyorum etrafında...


Kim olduğunu öğrenemeden uyanıyorum elbet. Ama bana senelerce anlatıp gülecek malzeme çıkıyor tabi o rüyadan. "Bir gün aşık olacağın adam bu" diyerek kaç kişinin rüyasına girmiş olabilir ki hiç tanımadığı biri...


Seneler geçiyor. 20 yaşına geliyorum. Günlerden 24 Haziran.


Bir akşam üstü Kadıköy'deyim. Etrafımda yeni tanıdığım kocaman bir grup güzel insan. Hep birlikte yürüyoruz. Başım önde, aklımda 1000 tane şey...


Bir ara kafamı kaldırdığımda önümde yürüyene takılıyor gözüm. Duruşu, yürüyüşü çok tanıdık... Ama eminim daha önce birbirimizi hiç görmediğimize. Tamam, o gün orada olmayı en çok isteme sebeplerim arasında kendisi ama başka ne olabilir, nereden tanıyor olabilirim ki...


Bir süre inceledikten sonra hatırladım. 6 yıl önce rüyamda gördüğüm o adam. 2 metre ileride... 14 yaşındayken rüyanızda gördüğünüz o hiç tanımadığınız adam bir gün karşınıza çıksa ne hissedersiniz? Ben hiçbir şey hissedemedim. Korkunç biraz, tuhaf...


"Ne alaka yani" diye geçirmiştim aklımdan. Öyle değilmiş. 


Sonrası bildik hikaye zaten. Blogun ilk 3 yılında yazılmış her yazıda izleri görülebilen bildik bir hikaye.


Bahsettiğim o günün üstünden de 5 yıl geçmiş. Az önce "Bugün ayın kaçıydı ya" deyip 24 Haziran tarihini görünce aklıma geliverdi birden. Bu kadar zaman geçmiş olmasına inanamadım. İşin tuhaf tarafı bitmeyecekmiş gibi gelen günler-geceler aslında ne de çabuk geçmiş fark etmeden...


"Geçecek" demişlerdi. Geçiyormuş sahi. Benim gibi geçmişe bağlı yaşayan bir insanın böyle zamanlarda hatırlaması normal, çok normal. Hem ziyanı yok. Hatırlamak iyidir bazen. "Geçti" diyebiliyorum ya, bu da bir gelişme değil mi hem?


Yeter bu kadar. Uyku vakti. Yeni bir rüya görürüm belki...

2 kişi de demiş ki:

öküz dedi ki...

enteresanmış rüyan :S

Selin dedi ki...

ürkütücü biraz :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?