14 Haziran 2011 Salı

İçsel

Bazı zamanlar söylediklerimi sadece kendim duyuyorum. Aslında bir yandan insanların duymasını isterken bir yandan o kadar alçak sesle söylüyorum ki isteseler bile duyamıyorlar. Ayrıca insanların başkalarını dinlemeye çok da meraklı olmadıklarını düşünürsek...

"Söyleyecek şey çok ama bazen susmak gerek" fikrinin ne saçma olduğunu zamanında öğrendim sanmıştım. Meğer ben geçmişte yaşadıklarından ders çıkaramayan o pek zeki (!) tiplerden biriymişim...

Gelecek günler pek hoş olmayan şeyler getirecek gibi, bütün sıkıntım ondan belki...

Umarım yanılırım.

2 kişi de demiş ki:

timur dedi ki...

o tip'lerden biri de benim :))

Gelecek günler benim içinde pek hoş şeyler getirmeyecek gibi.
Aşağıdaki söz korkutuyor beni;

"Yaptıklarımız, yapacaklarımızın teminatıdır." RTE

Selin dedi ki...

bizim için öyle olmasa, yapacaklarımız yaptıklarımıza benzemese hayat ne güzel olur :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?