19 Temmuz 2011 Salı

19.07


Lisedeydim, insanların yazdıklarını okuyup gaza gelmiştim, ben de kendi kelimelerimle anlatacaktım hayatımın en büyük aşkını. Ne yazdıysam bir şeyler eksik kaldı. Onu da ekleyeyim, asıl bunu söylemeliyim derken baktım çıkamıyorum işin içinden. O yıllardan kalma defterlerimin neredeyse hepsinin en arka sayfasında tamamlanamamış bir Fenerbahçe yazısı vardır.


25 yaşına geldim, o arada bir sürü şey yaşadım, belki biraz değiştim. Ama Fenerbahçe hâlâ aşkların en büyüğü benim için... 50'ye geldiğimde de böyle olacak, yaşarsak sonrasında da.


Değişmeyen bir şey daha var tabi. Hâlâ istediğim kelimeleri bulamıyorum onu anlatırken :)


Sonsuza kadar Yaşa Fenerbahçe diyor ve susuyorum.


Sarıyla laciverte aşık herkesin Fenerbahçeliler günü kutlu olsun!

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?