30 Temmuz 2011 Cumartesi

Karışık


Şu aralar tv karşısında birkaç dakika geçirip gördüklerinden sonra şu yaşadığımız hayattan nefret etmeyenler varsa hepsine saygı duyuyorum. Benden daha sabırlı ve daha pozitif insanlar oldukları kesin. Ben gördüklerimi niteleyecek uygun sıfatlar bulmayı beceremiyorum. Sinirleniyorum pek çok insan gibi. Ama kızmak hiçbir şeyi yoluna sokmuyor.


Onun dışında bir de önümüzdeki yıl ne yapsam kaygısı yavaş yavaş kendini hissettirmeye başladı. Her şey belirsizliğini koruyor, canım bir şey yapmak istemiyor...


Belki de şu ara sık sık yaptığım şeyi hayatım boyunca yapmalıyım. Gayet bilinçli olarak sinirimi kontrol altına alabilmek için beynimi uyuşturmaya çalışıyorum. Bir günde 4 tane film izliyorum mesela, bitince kalkıp kitap okuyorum, abuk subuk saatlerde uyuyup uyanıyorum, dizi izliyorum...


Çünkü başka türlü tahammül edemiyorum bu ara olana bitene.


Aklımda o kadar çok şey var ki, hangi birine çözüm bulmaya çalışsam bilmiyorum. Hepsi birbirine girmiş durumda. 


Aynı anda birçok işle uğraşmaktan kaynaklanan unutkanlık problemim vardı geçen yıl. Sonra bunun aynı anda pek çok şeyle uğraşmaktan ileri geldiğini okumuştum, hayatımı biraz daha düzene sokmuş ve kurtulmuştum. İşte o unutkanlık yine başladı. Gün içinde twitter'da takip ettiğim insanların yazdığı tek kelimeyi kaçırmıyorum, haber siteleri mekanım oldu, tüm gün o köşe yazısı senin bu köşe yazısı benim dolaşıyorum. Pek çoğunu da bir arada okumaya çalışıyorum. Sonuç elbette kafasının dağınıklığını toplayamadığı için her şeyi unutan bir Selin.


O da yetmezmiş gibi hayatımdaki bazı insanlar sabrımı fazlasıyla zorluyorlar. Tersim pistir benim. Kızdım mı kötü şeyler olur. İşte onlar oluyor bir taraftan da. Kızıyorum, unutmak için bir şeylerle uğraşıyorum. Kızgınlığım geçer gibi oluyor, başka bir şey oluyor vs. Bu böyle devam ediyor...


İşte bu yüzden beynimi uyuşturup her şeyden kopmak için elimden geleni yapıyorum.


Herkese olur di mi? Herkes bazen insanların çoğundan nefret eder. Ülkenin gidişatından, hayatın gidişatından, çevrede olan bitenden sürekli memnun olunmaz ki.

5 kişi de demiş ki:

ilnevyA dedi ki...

Aynı karışıklıklar. . Önümüzdeki yıl değil 1 ay sonra ne yapacağım, ne yapmam gerektiği meçhul. Alacağım hangi karar daha iyiye götürür.

beenmaya dedi ki...

olmaz mı olur tabi. hatta bazen kendini bile katar o nefretin içersine ve hayatla bağı koptu kopacak olur neredeyse...

!reDanDark! dedi ki...

Yalnız değilsin..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Al benden de o kadar,benim de neler yapacağım meçhul,hiç bilmiyorum,bilemedim de zaten.

mca dedi ki...

"İşte bu yüzden beynimi uyuşturup her şeyden kopmak için elimden geleni yapıyorum."
...başka türlüsü ne zaman ve hangi durumda mümkün oluyor ki?
Ayrıca filmlere ve kitaplara mı beynini uyuşturmak diyorsun anlamadım.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?