10 Ağustos 2011 Çarşamba

Tosun Paşa izleyip ahlakı bozulan bir milletten ne beklersin ki!

Pek sevgili Sezyum'dan aldığımız malumata göre geçtiğimiz günlerde Trt yine pek sevgili Tosun Paşa filmimizi yayınlamış, fakat ahlakımız bozulmasın diye pek çok sahnesini kırpmış. Çocukluğumuzdan beri izlediğimiz Tosun Paşa'da ahlakımızı bozacak ne varmış diyebilirsiniz. Ben dedim.

Hamam sahnesi!

Hani hamamda karşılıklı atıştıkları sahne var ya işte o. Belki izlemeyen vardır, hamam sahnesi deyince akıllarına başka şeyler gelir, normaldir. Şöyle anlatalım. Sahnenin en önemli karakteri Adile Teyzemiz. Hatta şöyle yazayım ADİLE TEYZE. Altını da çizeyim mi?

Malumunuz olduğu üzere Türk milletinin ahlak yapısı bozulmaya pek müsaittir, o yüzden devlet babamız çeşitli şekillerde bizi korumaya çalışır durur senelerdir. Bu da son hamleleri olmuş işte. Adile Teyzenin hamamda şarkı söylemesinden ahlakı bozulacak salak varsa bırakın bozulsun ya! Aile yapısına zarar verecekse bırakın versin, o ailenin yapısının zarar göresi vardır, başka türlü böyle bir filmden zarar görmez bir aile.

İyice nefret edilesi bir ülke haline geldik. Daha ne kadar kötü olabilir dedikçe daha kötüsünü görmekten bıktım. Daha yüksek emekli maaşı alabilmek için görevinden ayrılmayan ve bir neslin eğitim hayatının içine eden ösym başkanı bu ülkede. Şortlu kıza saldıran insan kılığındaki yaratıklar bu ülkede. (Hayır hayvan değil. Hayvanlara haksızlık etmeyelim.) Son günlerde aldığımız haberlerden daha hangilerini sayayım?

Binlerce iğrençlik yaşanırken Türk milletinin aile yapısını ve gençlerin gelişimini bozan şey Adile Teyzeyse gerçekten diyecek hiçbir şeyim yok benim. Daha fazla devam edemiyorum şu an yazmaya. Son birkaç aydır bu ülkede gördüklerim yüzünden fazlasıyla midem bulandı zaten, düşünüp düşünüp sinirlenmek istemiyorum daha fazla.

Ahlak gelişiminizi bozmak pahasına da olsa buyurun hamama:



Kendisi gibi olmayana tahammül edemeyen (kimden bahsettiğim sanırım açıktır.), sürekli etrafa saldıracak yer arayan, başkalarına kızıp daha beterlerini kendisi yapan, dini her konuda araç olarak kullanan (yine kimden bahsettiğim açıktır.) bir millet miydik uzun yıllardır yoksa yeni mi böyle olduk bilmiyorum. Umarım bu da geçicidir. Eskiden Ramazan ayı geldiğinde mutlu olurdum. Artık "din" maskesi altında ülkenin içine eden yönetimler, topluluklar, cemaatler yüzünden her şeyden soğudum. Benim dinim oruç tutmayana saldırılan bir din değil, hayatım boyunca oruçlu olmamın arkasına sığınıp sinirimi çıkarmaya çalışmadım önüme gelenden. Benim inancımda kendin gibi olmayana hayatı zindan etmek, kendin gibi olanı türlü numaralarla hak etmedikleri yerlere getirmek gibi bir şeye yer yok. (Bunu yapan topluluklar var bildiniz mi?) Çok şükür ahlakım Adile Teyzeyi görünce bozulmuyor, aile yapım sarsılmıyor. Falan filan işte...

Son zamanlarda gördüğüm bütün iğrençlikler karşısında hissettiklerimin dışa vurumuna döndü yazı, idare edin. "Oruçluyum, sinirliyim o yüzden" ayağı yapmayacağım hayır. Oruçlu olmak beni en fazla mutlu eder, diğer türlüsü çirkin. İbadet ediyorsun yahu, seni yaratana şükrünü gösteriyorsun. Neyin siniri, neyin stresindesiniz Allah aşkına?

Uffff sustum.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?