19 Eylül 2011 Pazartesi

Eksik...



Güzel müzikler dinliyorum, senelerdir bildiğim ve dinlediğim bir şarkıda daha önce fark etmediğim bir anlam olduğunu görüp o şarkıyla sabahlıyorum.


Güzel kitaplar okuyorum, gece uyumadan önce kitabı nerede bırakmışsam oradan sonrasını rüyamda okuduğumu görüyorum ya da daha güzeli kendimi kitabın karakterlerinden biri olarak görüyorum.


Güzel filmler izliyorum, bittikten sonra yüzümde bir gülümseme bırakan (mutlu bitmesine gerek yok, iyi film her zaman gülümseme sebebidir) filmler izliyor ve kendimi iyi hissediyorum.


Güzel yerlere gidiyorum. En sevdiğim yerlere. Yürüyorum, bir oraya bir buraya... Tam da sevdiğim şekilde.


Güzel arkadaşlarım var. Birlikte güzel zaman geçirebildiğim iyi insanlar. Bir şeyler paylaşabildiğim, ne dediğimi anlayan insanlar. Onları görüyorum, arıyorum, mesaj gönderiyorum. Bir şekilde ulaşıyoruz ve güzel şeyler söylüyoruz birbirimize. İyi hissediyoruz...


Mezun olduğumdan beri planlarını yaptığım ama sadece plan aşamasında kaldığım şey hiç ummadığım şekilde gerçek oldu. "1 sene ALES'e hazırlanırım, ilk yıl bir de mülakata falan girerim, bakalım ne olup bitiyor" diye düşünüp başlamak için en azından 2 yılım olduğuna inanırken soru tiplerini dahi bilmediğim ALES'ten yeterli puanı aldım önce, ardından başvuru dönemini kaçırdım, sonra uzatıldı ve bitmesine 1 gün kala ona da başvurdum. Baktım dil sınavı da halloldu. En büyük sıkıntı sanılan mülakat en kolay kısım oldu. Bu iş için ne kadar heyecanlı ve istekli olduğumu fazlasıyla göstermiş olmalıyım ki 100 vererek beni almak istediklerine inandırdılar beni. Hatta mülakatta hiç soru sorulmasına fırsat bırakmadan bu kadar çok konuşan az sayıda insandan biri olduğuma da inanıyorum. 


Bu başlangıç da hayatımdaki mutluluk veren durumlardan biri.


Değerli insanlardan kendimi iyi hissettiren mailler alıyorum. Mutlu oluyorum çevremde böyle insanlar olduğu için.


Güzel şeyler oluyor. Son cümleyle birlikte toplam 9 kez "güzel" yazdım bu yazıda. Sanırım bu bile pek çok şey anlatabilir tek başına.


Ama hep bir "ama" var cümlelerimde. Hayatımın orta yerinde...


Hiçbir zaman "tam" olamıyorum. Ezginin Günlüğü'nün Eksik bir şey şarkısında anlattığı hal benim halim. Geçmiyor. Bitse artık...


1 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

çünkü sen "güzel"sin. ve sendekiler sana yansıyor!

eksik kısma gelince o herkes de bir şekilde var. kimi ona alışmış bir şekilde yaşar kimi de ne olursa olsun o eksikliği hep içinde duyar...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?