6 Ekim 2011 Perşembe

Hayal işte...

Hayal kuruyorum bazen.


Bir gün bir Jane Austen romanında kabarık eteklerimi savurarak dolaşıyorum. Yemyeşil bir bahçede. Yanımdaki muhtemelen Lizzie Bennet ya da daha iyisi Lizzie Bennet benim! Mr. Darcy'mi arıyorum oralarda... (Lizzie onu bulduğunda aramıyordu biliyorum ama bu benim hayalim. Arayış her şeyden keyifli...)


Sonra Amerika'yı bir uçtan bir uca kat ediyorum günün birinde. Yanımda Bob Dylan mı olmalı Tom Waits mi karar veremiyorum. Hafif bir rüzgar esiyor. Rüzgarlı günlerde Bob Dylan yakışıyor yan koltuğa. Her yan yemyeşilken Tom Waits. Belki de ben en sevdiğim şarkılarını düşünerek böyle bir yakıştırma yapıyorum.


Sonra gaza gelmek için bir başka şarkı dinliyorum, başka bir gün. http://fizy.com/s/16nr9n Yol aynı elbet. Bu kez şarkının da etkisiyle Dean Winchester'ı alıyorum yan koltuğa. Arada bakıp yarattığı güzellikler için şükrediyorum Allah'a. Dur ya bu hayal olmadı. Zaten acemi sürücüyüm henüz, yanımda Jensen Ackles olursa ilk ağaca bindiririm. Neyse arka koltuğa Castiel'i alırız. Meleğimiz olur, korur bizi. (Of, boş ver her şeyi, bunun hayali bile her şeyden güzel...)


Başka bir gün bir Pink Floyd konseri. En ön sıradayım. Yanımda hem müziğimi hem geri kalan her şeyimi paylaşırken bir an bile tereddüt etmeyeceğim... neyse işte...


Başka bir ülkede, bir parkın çimlerine uzanmış gözyüzünü izlerken hayal ediyorum kendimi. Bu ülkede denedim, olmadı. Ya bina gördüm hep, ya çimlere adımımı attığım an bir "ayı" geldi arkasından. Tabi, adamın doğal yaşam alanı orası. Oraya girmek benim ne haddime? İşte o yüzden bambaşka bir ülkede yapasım var onu. Priscilla Ahn şarkıları dinleyeceğim bir taraftan da...


Kendimi bir sabah İstiklal Caddesi'nde yürürken hayal ediyorum. En kolay görüneni buysa da aslında en zoru bu belki. Çok mutluyum hayalimde. Caddeye adımımı atar atmaz diyeceğim ki "Gördün mü dostum, demiştim sana!". Gülümseyerek geçeceğim sevdiğim yerlerin önünden. İstiklal'in içine edenlere o günlük kızmayacağım. O gün sadece mutlu olma günüm olacak...


Yağmurlu bir akşam üstü hayal ediyorum. Aynı caddede yürüyoruz. Sırılsıklamız. Ama mutluyuz. Yine...


Hayatın güzel şeyler sunduğu günler hayal ediyorum. Gelmesi yakın günler...

1 kişi de demiş ki:

Hayal Meyal dedi ki...

hayal etmek güzeldir :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?